صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۸۷ - ۱۲:۴۶  ، 
شناسه خبر : ۳۳۷۱۷

بصیرت به نقل از جام جم آنلاین: دولت کره‌شمالی در اقدامی بی‌سابقه برای نابود کردن بخشی از نیروگاه هسته‌ای یانگ‌بیون این کشور اعلام آمادگی کرده است. به گزارش خبرگزاری کره‌جنوبی (یونهاپ) به ظاهر کره‌شمالی در خصوص منهدم کردن بخش‌هایی از این نیروگاه با امریکا به توافق رسیده است.

 قرار است ایالات متحده در قبال تخریب بخش‌هایی از نیروگاه نام کره‌شمالی را از فهرست کشورهای حامی تروریسم حذف کند.

کریستوفر هیل، مقام ارشد مذاکرات هسته‌ای امریکانیز پیش از این اعلام کرده بود کره‌شمالی بزودی فهرستی از برنامه‌های هسته‌ای خود را تحویل خواهد داد اما به زمان دقیق آن اشاره نکرد.

نام:
ایمیل:
نظر: