نخست وزیر لبنان همچنین بازگشت وزیران مستعفی به کابینه لبنان را خواستار شد به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، فواد سنیوره روز گذشته در کنفرانسی خبری گفت: من از همکاران خود که استعفا داده اند می خواهم مجددا به دولت بپیوندند تا با کمک آنها بتوانیم در مورد مسائل مختلف کشور تبادل نظر کنیم. وی افزود: با توجه به شرایط حساس لبنان از همکاران خود که استعفا کرده اند می خواهم دوباره به دولت بپیوندند. در همین حال یک مقام دولتی گفت: سنیوره تصمیم گرفته است کابینه روز شنبه نشستی را تشکیل دهد تا درباره دادگاه بین المللی که قرار است به ترور رفیق حریری رسیدگی کند به بحث و گفتگو بپردازند. سنیوره گفت: مسئله تشکیل دادگاه بین المللی باید عاملی برای وحدت باشد. وی خاطر نشان کرد: لبنانی ها هیچ راهی به غیر از انجام مذاکرات ندارند. سنیوره از نبیه بری رئیس پارلمان لبنان خواست در احیای این امر تلاش کند چرا که مذاکره می تواند برای لبنان و خود لبنانی ها نتایج مثبتی به همراه داشته باشد. در همین حال وزیر کشور مستعفی لبنان که از جمله وزرای هوادار گروه14 مارس می باشد و ده ماه پیش در پی ناآرامی داخلی علیه کنسولگری دانمارک استعفا داده بود به کابینه بازگشت.