صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸  ، 
شناسه خبر : ۳۴۴۵۴۲

 سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به مأموریت مهم فراجا براساس منویات فرمانده‌کل قوا اظهار داشت: تاأمین امنیت و آسایش مردم مهم‌ترین و اصلی‌ترین مأموریتی است که از سوی فرماندهی‌کل قوا به نیروی انتظامی محول شده است و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، برخورد قاطعانه با مجرمان و مبارزه با ناهنجاری‌ها را در راستای کاهش نگرانی‌های مردم ضروری دانست و بیان کرد: حفظ امنیت و ایجاد حریم امن برای مردم وظیفه ماست و خدشه‌دار کردن این حریم خط قرمز نیروی انتظامی است.

وی خدمت‌رسانی به مردم را غنیمتی بزرگ برشمرد و گفت: شرایط خدمت‌رسانی به مردم با همراهی و هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف فراهم شده است و با همکاری دستگاه‌ها برای تأمین امنیت و آسایش جامعه تلاش می‌کنیم.

سردار رادان با اشاره به وحدت مثال‌زدنی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: تلاش نیروهای مسلح در داخل و در مرزها، ایجاد فضای امن توأم با آرامش و آسایش است.

فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه "با هرگونه ‌هنجارشکنی‌ برخورد قاطع خواهیم داشت"، ‌بیان کرد: آرامش و امنیت نظام اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم و برای حفظ این میراث ماندگار از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

سردار رادان، مردمی بودن پلیس جمهوری اسلامی را یک الگو دانست و عنوان کرد: استان گیلان از جمله استان‌های ولایت‌مدار، تابع قوانین و امن کشور است.

به گزارش تسنیم، فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی در ادامه با خانواده سرباز شهید «سیدمحمد رضایی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرباز شهید سیدمحمد رضایی، متولد 1349، در تاریخ 21 مرداد 1370 در آذربایجان غربی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

منبع: تسنیم

نام:
ایمیل:
نظر: