مسئولان بزرگترین نیروگاه هسته ای امریکا سالها با پنهان کردن آسیب کارمندان در محل کار و اجرا نکردن قوانین , پاداشهای ویژه اجرای تدابیر ایمنی دریافت کرده اند .روزنامه لس آنجلس تایمز با اعلام اینکه باوجود شکایت های و نامه های الکترونیکی کارمندان نیروگاه سان اونوفری این پنهانکاری از سال 1998 تاکنون مسکوت مانده است , نوشت, کارمندان نیروگاه سان اونوفری به مسئولان ویژه بازرسی گفتند : مدیران این نیروگاه پزشکان را وادار می کردند روشهای غیرمعمول درمانی را درباره افراد آسیب دیده بکار ببرند یا آسیب دیدگی های کاری را به بیرون از محل نیروگاه نسبت دهند .