. پایگاه خبری «النهرین نت» به نقل از مطبوعات نروژ نوشت: مریم رجوی از سران گروهک تروریستی منافقین در سفر اخیرش به «اسلو» در دو مرحله با دیپلماتهای رژیم صهیونیستی دیدار کرده است و در خصوص موضوع هسته ای ایران با همدیگر گفتگو و تبادل نظر کرده اند. همچنین سرهنگ حسن شاطی در مصاحبه با روزنامه فرامنطقه ای «الحیات» از همکاری نیروهای نفاق با تیمهای تروریستی در استان «دیاله» خبر داد