صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۸۵ - ۰۷:۲۷  ، 
شناسه خبر : ۳۸۱۶

باردیگر نشست گروه 1 + 5 درباره مساله هسته ای ایران در پاریس بدون نتیجه نهایی پایان یافت و مقرر شد ادامه مذاکرات این گروه در نیویورک برگزار شود .
وزارت امور خارجه فرانسه در بیانیه ای کوتاه با بیان اینکه نتوانستیم برای تحریم ایران به توافق برسیم , اعلام کرد, در نشست گروه 1 + 5 دیپلمات های ارشد شش کشور انگلیس , امریکا , فرانسه , روسیه , چین و آلمان درباره پیش نویس قطعنامه ارائه شده سه کشور اروپایی بحث کردند و به پیشنهادهای اساسی درباره مجازات هایی که فعالیت های حساس هسته ای را در زمینه منع تکثیر نشانه رفته است دست یافتند اما همچنان برخی مسائل معلق مانده است که درباره آنها در روزهای آینده بحث خواهد شد.



نام:
ایمیل:
نظر: