اسرائیل چهار روز پیش از به اسارت گرفتهشدن نظامیان اسرائیلی همه جاسوسان خود را در لبنان به حالت آمادهباش درآورده و آنها را به تجهیزات اطلاعاتی پیشرفته مجهز کرده بود تا اطلاعات مربوط به نقاط حساس وتأسیسات زیربنایی ومقراستقرار حزبالله درمناطق مختلف لبنان را دراختیار آنها قرار دهند