یک مقام وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم در سال ۲۰۰۶ میلادی٬ چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار انواع تجهیزات نظامی به کشورهای آسیایی و آمریکا صادر کرده است. به گزارش اورشلیم پست٬ «یوسی بن حانان» معاون وزیر دفاع و رییس بخش صادرات امنیتی این وزارتخانه افزود: آمریکا و هند در سال ۲۰۰۶با خرید بیش از دو میلیارد دلار سلاح عمدهترین وارد کنندگان سلاح و تجهیزات نظامی از اسرائیل بودند. وی اظهار داشت: حدود ۸۰درصد از تولیدات سلاح اسراییل به خارج صادر میشود. بن حانان با بیان اینکه اسرائیل هرگز در زمینه فروش بالگرد و هواپیمای جنگی و تانک با آمریکا رقابت نمیکند٬ افزود: واردات نظامی آمریکا از اسراییل در سال ۲۰۰۶بیش از یک میلیارد دلار بوده است. وی همچنین ادامه داد: هند نیز به میزان یک ملیارد و ۵۰۰ میلیون دلار وسایل جانبی تجهیزات نظامی خود را از اسرائیل خریداری کرده است. مقامات دهلی نو در واکنش به سخنان بن حانان تا کنون هیچ گونه اظهار نظری نکردهاند.