تلویزیون سی ان ان : ارتش امریکا در اشتباهی فاحش به علت کمبود نیرو به 5000 نفر از افسران بازنشسته خود نامه داد و از آنها خواست دوباره به خدمت بازگردند اما در این میان برای افسرانی که در جنگ کشته شده اند نیز نامه فرستاد.سی ان ان افزود : این اشتباه فاحش مقامات ارتش امریکا را بسیار شرمنده کرده است, زیرا آنها پی برده اند که تا چه حد کنترل امور را از دست داده اند.ژنرال ریچارد کودی معاون رئیس ستاد مشترک ارتش امریکا ضمن عذرخواهی توجیه کرد, نامه ها را یک سرباز با استفاده از فهرستی ارسال کرده است که اسامی کشته شدگان از آن حذف نشده بود