صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۸۷ - ۰۸:۲۵  ، 
شناسه خبر : ۵۴۷۷۵

بصیرت: در حالی که رسانه های غربی روز گذشته از قول برخی منابع اطلاعاتی اعلام کرده اند ایران در آزمایشگاه جابربن حیان وابسته به سازمان انرژی اتمی ایران در حال غنی سازی اورانیوم با غنای بالاست، یک منبع مطلع به کیهان گفت: «آژانس بین المللی انرژی اتمی در موقعیتی است که بتواند این ادعا را با قاطعیت رد کند».
این ادعا روز گذشته نخستین بار توسط خبرگزاری آسوشیتدپرس منتشر شد و به سرعت مورد استقبال سایر رسانه های غربی قرارگرفت.
منبع یاد شده به کیهان گفت: «آزمایشگاه جابربن حیان تحت اشراف و نظارت کامل آژانس است و آژانس در جریان تمامی جزئیات این فعالیت ها قرار دارد».
 

نام:
ایمیل:
نظر: