جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاههای تهران ظهر دیروز با تجمع در میدان بهارستان خواستار عدم کوتاهی نمایندگان مجلس در دفاع از فناوری هسته ای شدند. به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو»، دانشجویان پلاکاردهایی با مضامینی چون «مسؤولان حق ندارند از حق هسته ای صرف نظر کنند»، «کشور را به جایی می رسانیم که دشمنان مأیوس شوند»، «تحریم آری، تعلیق هرگز»، «دستیابی به دانش بومی هسته ای یک اقدام تاریخ ساز»، «مذاکره با آمریکا هم کلامی گرگ و میش است»، «از تحریم نمی هراسیم»، «ما سالها در تحریم مستکبرانیم» در دست داشتند که تعدادی از آنها به زبان لاتین نوشته شده بود. همچنین در دست دانشجویان طوماری با این عبارت «یک ثانیه هم زیر بار تعلیق نمی رویم» دیده می شد. در این تجمع محمد منصوری، دانشجوی هوا و فضای دانشگاه امیرکبیر در تریبونی آزاد که همزمان برگزار شد، به خبرنگار ما گفت: انرژی هسته ای مسلماً یکی از حقوق ملت ماست چرا که انرژی هسته ای توان تکنولوژیک کشور ما در جهان محسوب می شود. وی با بیان اینکه انرژی هسته ای ثروت ملی ما است، اظهار داشت: ذخایر نفتی در حال پایان رسیدن است و در این میان برق تولیدی کشورمان به انرژی هسته ای وابسته است و این فناوری است که در تمام دنیا استفاده می شود و نکته حائز اهمیت اینکه همان اندازه که نفت برای ما اهمیت دارد، انرژی هسته ای نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. این دانشجوی رشته هوا و فضا تصریح کرد: از دولت می خواهیم که در دستیابی به فناوری هسته ای یک قدم نیز عقب نشینی نکند.