صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۸۷ - ۰۸:۵۵  ، 
شناسه خبر : ۶۶۹۴۰

بصیرت: به گزارش ایران، نمایندگى دائم ایران در سازمان ملل در بیانیه اى با رد ادعاهاى بى پایه و اساس کاندولیزا رایس وزیر خارجه امریکا، اظهارات وى را در راستاى سیاست هاى مغرضانه واشنگتن براى جعل واقعیات درباره ماهیت صلح آمیز برنامه هسته اى ایران و روابط سازنده آن با کشورهاى منطقه دانست.
در ادامه این بیانیه با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستى براى نابودى تدریجى مردم ساکن در نوار غزه و اندوه عمیق جامعه جهانى از ابعاد وحشتناک و تکاندهنده جنایات جنگى آن رژیم علیه مردم بى گناه غزه آمده است: امریکا تلاش دارد به هر نحو ممکن توجه جهانیان را از این مسئله بسیار جدى منحرف سازد، ولى کشورهاى منطقه از این توطئه امریکا آگاه بوده و از راه هاى مختلف ناخرسندى خود را از این اقدام امریکا ابراز داشته اند.بیانیه مذکور همچنین مى افزاید: اگر کشورهاى منطقه خلیج فارس از چیزى نگران باشند، آن چیز مطمئناً دخالت هاى امریکا در منطقه و تلاش آن براى ایجاد اختلاف، با هدف پیگیرى اغراض سیاسى خود و در راستاى منافع رژیم اسرائیل در خاورمیانه است. رایس وزیر خارجه امریکا روز سه شنبه بلافاصله پس از نشست ۱+5 با نمایندگى از چند کشور عربى در سازمان ملل، در گفت و گو با خبرنگاران ادعا کرد شرکت کنندگان در این نشست نسبت به برنامه هسته اى و نقش منطقه اى ایران ابراز نگرانى کرده اند.
 

نام:
ایمیل:
نظر: