مشی رادیو جوان در تخریب مکرر و دامنهدار دولت در برنامههای متعدد این شبکه رادیویی، انتقاد کارشناسان منصف این رسانه را برانگیخته است.به گزارش شریف نیوز، چندی است این رادیو با مدیریت شهرام گیلآبادی به تریبون رسمی تخریب شدید دولت تبدیل شده و همین امر باعث گشته تا ناظران آگاه سازمان نسبت به این روش، تذکرات جدی خود را به عزت الله ضرغامی رئیس سازمان مطرح سازند.اما به گفته برخی منابع آگاه در رسانه ملی، رئیس این سازمان هر چند در مواردی به ظاهر به این انتقادات توجه نشان داده و تذکر کتبی به مدیر این رادیو ارسال داشته است.از طرفی دیگر، تعریف و تمجید برخی جریانات سیاسی خاص از این رادیو میتواند بیشتر نماینگر ماموریت جدید این رسانه باشد.به گفته یک کارشناس ارتباطات آنچه که در عملکرد این رادیو به وضوح روشن است جایگزینی «تخریب» و «تمسخر» به جای «نقد» است که یک خیانت بزرگ در رسالت رسانهای محسوب میشود..