یک مقام آگاه در گفت و گو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس با اشاره به ورود غیرقانونی 15 نفر از نیروهای نظامی انگلیسی به آبهای سرزمینی ایران در روز جمعه اظهار داشت: این افراد در منطقه شمال غرب خلیج فارس اقدام به بازرسی از شناورها می کردند و کاملا در آب های سرزمینی ایران قرار داشتند که به خاطر عدم توجه به مرزهای کشورمان و ورود غیرقانونی، توسط مرزبانان جمهوری اسلامی ایران دستگیر و برای ارائه توضیحات پیرامون این اقدام متجاوزانه خود، به ساحل منتقل میشوند.