مصوبه هیات وزیران جمهوری اسلامی ایران درباره پادمان آژانسروز پنجشنبه رسما به "محمد البرادعی" مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی ابلاغ شد. براین اساس جمهوری اسلامی ایران طی نامهای رسمی به آژانس مصوبه هیات دولت درباره تعلیق اجرای اصلاحیه ترتیبات فرعی پادمان (کد (۳/۱را به این نهاد اعلام کرد. دکتر "علیاصغر سلطانیه" سفیر ایران در آژانس بینالمللی انرژی اتمی در پیگیریهای خبری ایرنا در وین تایید کرد که این نامه روز پنجشنبه از سوی وی به "محمد البرادعی" مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی ارایه شده است. در پی تصویب قطعنامه ۱۷۴۷شورای امنیت علیه برنامههای هستهای ایران و همسو با مصوبه قبلی مجلس شورای اسلامی ، هیات دولت طی مصوبهای همکاری سازمان انرژی اتمی ایران با آژانس را محدود کرد. ۱۳۸۱.