محمد علی حسینی اعلام کرد:دبیر دوم سفارت ایران در عراق که چندی پیش در این کشور ربوده شده بود با همکاری دولت عراق به ایران بازگشت. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل اطلاعات و اخبار وزارت امورخارجه، سید محمد علی حسینی سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: «جلال شرفی» دبیر دوم سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد که 57 روز پیش در بغداد ربوده شده بود، صبح امروز پس از تلاشهای مقامات جمهوری اسلامی ایران و با مساعدت و همکاری دولت عراق به ایران بازگشت و در فرودگاه مهرآباد مورد استقبال منوچهر متکی وزیر امور خارجه کشورمان قرار گرفت.