صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۸۷ - ۱۳:۱۹  ، 
شناسه خبر : ۶۸۸۳۰

بصیرت:یکی از مسوولان بیمارستانی غزه، اوضاع این منطقه را پس از حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی اسف‌بار توصیف کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی قربانیان ترور به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی، دکتر "حسن خلف" مدیر بیمارستان شفای غزه گفت: وضعیت به وجود آمده بسیار اسفناک است. بیش از دویست و ده نفر در فاصله پانزده دقیقه از آغاز حملات روز گذشته به بیمارستان ما انتقال پیدا کردند. پس از این حمله، هرج و مرج بسیار زیادی در این بیمارستان به وجود آمد. در بیمارستان در میان زخمی‌ها و کشته‌ها راه می‌رفتیم. ما حداکثر تلاش خود را کردیم، اما ابعاد این فاجعه بسیار بیشتر از آن است که بتوانیم کاری انجام بدهیم.
 

نام:
ایمیل:
نظر: