صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۸۷ - ۱۰:۰۱  ، 
شناسه خبر : ۶۸۹۰۵

بصیرت: وزارت امور خارجه جمهورى اسلامى با صدور بیانیه اى، خواستار پیگیرى موضوع جنایت علیه بشریت در غزه از سوى مراجع مسئول بین المللى و محاکمه عاملان آن شد.
در این بیانیه که بامداد یکشنبه انتشار یافت، وزارت امور خارجه مسئولیت جهانى کشورها و سازمان هاى بین المللى را در دفاع از قربانیان جنایات نسل کشى و جنایت علیه بشریت در غزه یادآور شده است.
وزارت امورخارجه در بیانیه اش نوشته است: حمله بمب افکن هاى رژیم اشغالگر فلسطین به مردم بى دفاع و تحت محاصره غزه در تاریخ هفتم دى ماه ۱۳۸۷ بار دیگر و این بار به روشنى هرچه تمام تر حاکى از عزم یک جریان تروریستى دولتى جهت محو دستاوردهاى تاریخ انسانیت در رابطه با احترام به کرامت بشرى و رعایت حقوق اولیه انسانى بود. وزارت امور خارجه جمهورى اسلامى ایران در همین راستا، ضمن محکومیت قاطع این اقدام وحشیانه و تروریستى رژیم نامشروع و اشغالگر فلسطین و ابراز تاسف و تالم نسبت به این حادثه دردناک، توجه جامعه بشرى و کشورهاى عضو سازمان ملل متحد را برعمق فاجعه انسانى اخیر جلب کرده و بر لزوم توقف اقدامات تروریستى این رژیم که تهدیدى آشکار علیه صلح و امنیت بین المللى است، تاکید مى کند.
 

نام:
ایمیل:
نظر: