صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۸۷ - ۰۹:۳۹  ، 
شناسه خبر : ۶۹۵۷۳
دانشکده جنگ آمریکا:

دانـشـکـده عـلـمــى جــنــگ ارتــش آمریکا در گزارشى دولت بوش را فاقد هدف در مبارزه تروریسم معرفى کرده و جنگ عراق را یک اشتباه استراتژیک عنوان کرد .
«جفرى رکورد » استاد دانشکـده جـنـگ هــوایـى در پـایـگــاه هــوایـى«مکسول » در «مونت گومـرى »که از تهیه کنندگان این گزارش بوده درباره آن اظهار داشت:
این تحقیق ها نشان مى دهـد اسـتـراتـژى رئیس جـمـهـور آمریکا بیشتر قول مى دهد تا عمل کند و ایـن امـر مـنـافـع دولت آمـریـکـا را بشدت تهدید مى کند . وى افزود :تحقیقات حاکـى از آن اسـت کـه عــراق در زمـان صـدام حسین هـرگز تهدیدى علیـه ایـالات متحـده نـبـود و جنگ بـا این کـشـور نـوعـى انـحـراف از رونـد مـبــارزه بـا تروریسم بود .

نام:
ایمیل:
نظر: