دیپلمات ایرانی که در بغداد ربوده شده بود در مصاحبهای جزئیات ربایش خود را اعلام کرد.جلال شرفی در گفت و گو با خبرنگار فارس توضیح داد که چگونه توسط نیروهای آمریکایی و با کمک ماموران سازمان مخابرات عراق که زیر نظر سازمان اطلاعات آمریکا