صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۸۷ - ۰۸:۰۸  ، 
شناسه خبر : ۷۰۲۹۷

رئیـس آژانس بین المللـى انـرژى اتمى ، بر این باور است که اعمـال فـشـار بیش از حد بر ایران ، این کشور را مجبور به خروج از کنوانسیون منع گسترش تسلیحات هسته اى مى کند .
روزنامه » الشرق الاوسط «ـ چاپ لندن ـ به نقل از منابع آ گاه در آژانس ، نوشت :محمد البرادعى ، رئیس آژانس بین المللى انرژى اتمى معتقد است ، در صورتى که بیش از اندازه بر ایران اعمال فشار شود، این کشور ناخواسته به اسلـوب کره شمالى متـوسل و از عضویت در کـنـوانسیـون منع گستـرش تسلیحات هستـه اى خـارج مى شود و بازرسان بین المللـى را از تهران اخـراج مى کند . روزنامه مذکور به نقل از این منابع همچنین افزود :بعید است که آمریکا در نشست روز دوشنبه ، بتـواند دوستان اروپایى خود را به کشاندن پـرونده ایران به شوراى امنیت ، قانع کند . این منابع افزودند :به رغم برخى پنهان کارى هاى تهران و اعلام نکردن بعضى از فعالیت هاى حساس هسته اى ، رویـکـرد کلى حاکم بر آژانس بـه جاى متوسل شدن به کشاندن پرونده هسته اى ایران به سازمان ملل ، باید به عملیات بازرسى هاى بین المللى و نیز مذاکرات مستقیم با تهران ادامه داد .

نام:
ایمیل:
نظر: