وزیر امور خارجه الجزایر گفت : ایجاد تشکلی برای تولیدکنندگان گاز طبیعی همانند اوپک , برضد هیچ کس نیست. به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره ، محمد البجاوی در دیدار از مسکو تاکید کرد: اروپا تشکیلاتی برای مصرف کنندگان گاز ایجاد کرده است , پس چرا تولیدکنندگان گاز نباید از چنین تشکیلاتی برخوردار باشند.
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه نیز در دیدار همتای الجزایری خود تاکید کرد : این حق تولید کنندگان گاز است که برای تضمین رساندن گاز به مصرف کنندگان , طرحهای یکدیگر را هماهنگ کنند .
Arenet.net