بصیرت: دستگاههای امنیتی مصر اعلام کردند: به دلیلی نگرانی از بمباران مجدد مرزهای مصر و نوارغزه، اطراف گذرگاه رفح را از نیروهای خود تخلیه کرده اند.
به گزارش بصیرت به نقل از فارس، دستگاههای امنیتی مصر اعلام کردند: روز یکشنبه گذرگاه رفح را از ترس بمباران جدید اشغالگران اسرائیلی ترک کرده اند.
مقامهای امنیتی اعلام کردند: مصر در پی اطلاعاتی مبنی بر امکان بمباران مجدد مرزهای نوارغزه در بخش فلسطینی آن، مجروحان فلسطینی و آمبولانسهای خود را از منطقه عقب کشیده اند.