صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۰:۴۸  ، 
شناسه خبر : ۷۶۷

د و نماینده عرب کنست پارلمان رژیم صهیونیستی پس از درگیری لفظی با ایهود اولمرت نخست وزیر رژیم صهیونیستی و اعتراض به سخنان وی از پارلمان اخراج شدند. ایهود اولمرت که سخنان وی در جمع اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی به طور مستقیم از شبکه خبری تلویزیونی الجزیره قطر پخش می شد، با مخالفت دو تن از نمایندگان مواجه شد. «احمد الطیبی» نماینده عرب پارلمان رژیم صهیونیستی و یک نماینده زن دیگر در هنگام سخنرانی ایهود اولمرت نخست وزیر رژیم صهیونیستی سخنان وی را قطع و به اظهارات وی اعتراض کردند که در پی این اعتراض، از پارلمان اخراج شدند. ایهود اولمرت دوشنبه گفت خود به تنهایی مسئولیت حمله به لبنان را می پذیرد و هرگز از این بابت عذرخواهی نمی کند.

نام:
ایمیل:
نظر: