صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۸۷ - ۰۹:۱۵  ، 
شناسه خبر : ۷۸۳۸۳

بصیرت: حضور آریل شارون نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی که به دلیل سکته مغزی چند سالی است در حالت کما تختهای بیمارستان شیبا در تل آویو را به اشغال خود درآورده موجبات ناراحتی بیماران و مسؤولان این بیمارستان را فراهم کرده است.به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا) در حالی که مسؤولان بیمارستان شیبا اعلام کرده اند که شارون مرده است و درمان پزشکی قادر به زنده کردن وی نیست اما جمعیت اومیتس(ظاهراً جمعیتی که کارهای بیمارستانی شارون را پیگیری می کند) هیچ تمایلی به انتقال وی از بیمارستان ندارد.
مسؤولان بیمارستان شیبا در نامه ای رسمی از مسؤولان این جمعیت خواسته اند که شارون را به مزرعه شخصی او انتقال دهند زیرا حضور او باعث آزار بیماران دیگر و مشکلات اداری این بیمارستان شده است.مسؤولان بیمارستان شیبا اعلام کرده اند: از روزی که شارون دراین بیمارستان بستری شده است پسر او گلعاد نیز واحد بغلی اتاق محل درمان شارون را به خود اختصاص داده و کارهای تجاری خود را در آن انجام می دهد.این منابع فاش کردند: حضور سه ساله شارون در این بیمارستان نزدیک به دو میلیون شیکل خرج روی دست حکومت اسراییل گذاشته است و این حکومت مجبور شده چند نفر را به استخدام درآورده تا کارهای آرشیوی شارون را پیگیری کنند.
 

نام:
ایمیل:
نظر: