صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۹  ، 
شناسه خبر : ۸۵۳۷۲

یک روزنامه آمریکا یی با اعتراف به از بین رفتن نفوذ آمریکا در آسیا و تاثیر عمیق جنگ عراق بر وجهه و اعتبار واشنگتن در جهان به این مسئله پرداخته است که هم اکنون اروپایی ها و نه آمریکا به دنبال نقش آفرینی در موضوع هسته ای ایران هستند.
«آن آپلبام» نویسنده این مطلب خاطر نشان کرده است: باید بگویم که هرنوع خوش بینی به طورکلی بیجاست. نه به این دلیل که اوضاع درعراق در حال بهبود است بلکه به این دلیل که آسیب وارد شده در نتیجه این جنگ بر رابطه آمریکا با دیگر نقاط جهان بسیارعمیق تر و گسترده تر از آن چیزی است که اکثر آمریکا یی ها به آن پی برده اند.

نام:
ایمیل:
نظر: