بصیرت: جنبش حماس تلاش محمود عباس برای تشکیل دولتی جدید در کرانه باختری را کودتایی علیه قانون اساسی فلسطین خواند.
به گزارش بصیرت به نقل از فارس «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با اشاره به تلاش محمود عباس رئیس تشکیلات خودگران برای تشکیل حکومت جدید در کرانه باختری این امر را گامی پیشدستانه برای از بین بردن دستاوردهای گفت وگوهای ملی در قاهره خواند.
وی تصریح کرد، تشکیل چنین حکومتی تداوم اغتشاش قانونی است و حماس این امر را کودتای دومی علیه قانون اساسی و همراهی کامل با شروط و دیکته های آمریکا می داند.برهوم گفت، عباس و گروهش در رام الله در کودتای نخست علیه قانون فلسطین و حماس همراهی کردند و اکنون نیز درصددند کودتای دیگری به راه اندازند و تمامی این اقدامات نتیجه سازش با اشغالگران است.