صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۱:۲۱  ، 
شناسه خبر : ۸۹۱۶

وزیر خارجه امریکا گفت: این کشور بدنبال راههایی است تا ایران را راضی کند غنی سازی اورانیوم را متوقف کند.

به گزراش شبکه سی ان ان کاندولیزا رایس در کنفرانس خبری مشترک با همتای اسپانیایی خود در مادریدگفت: امریکا بدنبال راههایی است که ایران را به توقف غنی سازی اورانیوم متقاعد کند.

سی ان ان افزود : رایس در مادریدتلاش کرد روابط امریکا و اسپانیا را که به علت جنگ عراق اسیب دیده بود ترمیم کند.

براساس این گزارش در جریان سفر رایس به مادرید دو کشور امریکا و اسپانیا درباره مسائل زیادی بجز مواضع دولت مادرید در قبال کوبا با هم توافق نظرداشتند. رایس دراین دیدار از وزیرخارجه اسپانیا به علت دیدار نکردن وی با مخالفان کوبا درجریان سفر به هاوانا انتقاد کرد.

نام:
ایمیل:
نظر: