در آستانه روز حزن و حسرت شیعیان و شهادت بانوى بىنشان شیعه، موج عظیم دیگرى از دریاى غم برخاست و برکرانههاى دلها، قطره قطره درد و داغ افشاند.خبر آمد که با هجمه حرامیان و سفاهت استکباریان، دوباره حریم سماواتى سامراء و حرم اطهر هادى آل طه و والد معظم مهدى موعود علیهم السلام،خدشه دید و گلدستههاى زرین باقیمانده از انفجار جور جائران،به خاک فرو غلتید، همان منارههایى که همسنگ ستون عرش برین است و مطاف ملائک آسمان و مهبط نورناب ملکوت .خصم الود و دشمن عنود شیعه بداند - که مىداند - سنگ بناى استقامت ما بنیانى بر وداد و ولایت دارد که با هیچ هجمهای، خلل نیابد و شاخسار شرافت ما ریشه در محبت آل عصمت دوانیده و شجر ارادت و ایمانمان با تبر تبار تباهی، نمىفرساید و شکوفههاى شکوه و شهامت آن هماره نوین و نورانى است.شیعه، یعنى آمیزه ایمان و استقامت و اندوه. در ستیز خویش با سیهدلان و سلطهجویان، هراسى از مصائب نداریم و انشراح سینه ما آشیانهء سوز سترگى بسان کربلاست.حماسه شیعه، هماره قرین با حزن است و شکوفه اشک در باغ ایمانش، رویان. هراس، در قاموس هستىاش ناپیداست و خروش خدایى در ناى او هویدا. آن هنگام که اذن یابد که برخیزد، خیزش او تداعى قیام حسینى است و برکشیدن ذوالفقار علوى از نیام، که هر نائره ،خاموش سازد و چشم فتنه از کاسه برآورد.ما فرزند فاطمهایم و سلاله علی، از نسل استقامت حسنى و ذریه حماسه حسینی. شهادت براى ما انتها نیست،منتهاى سعادت است و مبدا ستمسوزی.ما مرید عباسیم که در معرکه شمشیر و سنان،عاشقانه سرود:والله ان قطعتموا یمینى انى احامى ابدا عن دینى حراست از حریت و حمیت دینی، اولین وآخرین پیام پایدارى ماست، اگر چه گلدستههاى حرم هادوى و عتبه عسکرى را که دسته گلهاى بوستان عشق شیعه است، از پرچین ارادت ما برچینند و بذر خون به دشت بىقرارى ما بیفشانند، جهاد و رویش و رستگارى در باغ بصیرت مان ،باقى است و با سلاح عزم خویش، نه طاغی، باقى گذاریم و نه طغیان و عصیان. ما عاشق روح خدا خمینى کبیر هستیم که فرمود:اگر احدى در مقابل دین ما بایستد در مقابل تمام دنیاى او خواهیم ایستاد و نیز مطیع مقام معظم ولایتیم که در اولین هجوم دشمنان به حریم قدسى سامرا فرمود:“ متجاوزان دد منش و مستکبر بار دیگر نشان دادند که نه براى جان مردم و نه براى مقدسات آنان هیچ حرمتى نمىشناسند و مىخواهند بر ارعاب و سیاست سرنیزه تکیه کنند. سیاستمداران نادان و مغرور آمریکا ابلهانه پنداشتهاند که با گلوله و آتش مىتوان مردم مومن و غیور عراق را تسلیم کرد و به زانو درآورد و همین فهم غلط و نگاه مستکبرانه است که در آیندهاى نه چندان دور، آن رژیم متجاوز و چپاولگر و زورگو را به خاک سیاه خواهد نشانید. ان شاءالله”و سیعلم الذین ظلموا اى منقلب ینقلبون