کیهانصدآفرین وزارت خارجه اسرائیل براى رئیس ستاد مهندس موسوى (خبر ویژه) سایت رسمی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از سیاه نمایی رئیس کل ستاد ائتلاف اصلاح طلبان هیجان زده شد. این سایت با استناد به منفی بافی های محسن امین زاده (عضو هیئت مدیره بنیاد باران خاتمی و معاون مشارکتی وزارت خارجه دولت اصلاحات)، عملکرد جمهوری اسلامی در عرصه سیاست خارجی را سیاه خواند!ارگان وزارت خارجه جنایتکاران صهیونیست با نقل مفصل سیاه نمایی های امین زاده علیه دولت و نظام می نویسد: «سخنان این دیپلمات زمان اصلاحات می تواند مصداقی برای نظر ناظران خوش بین باشد که بگویند نه آقا، تندروی نکنید. همه را به یک چوب نرانید همه شان سر و ته یک کرباس نیستند. کسانی هستند که نه تنها می دانند چه مصیبتی بر سر ایران وارد شده بلکه شهامتی در خود می یابند که گوشه ای از این مسائل را در ملأ عام بیان کنند. آقای امین زاده در سخنرانی خود در نشست بنیاد باران، فهرستی از هزار و یک سیاهی را که بر ایران در این سال ها روا داشته شده، فهرست وار بیان کرده است. سخنان او عمق مصیبت ایران را نشان می دهد؛ انزوای کامل ایران، سرد شدن روابط با همسایگان، قرار گرفتن ایران در معرض بزرگترین بحران روابط خارجی، ماجراجویی، لطمه احمدی نژاد به منافع ایران».سایت وابسته به وزارت خارجه اسرائیل در عین حال برای دفاع پیشاپیش از امین زاده نوشت: همین امروز و فرداست که کیهان شریعتمداری بنویسد دیدید شب انتخابات، این سایت صهیونیست ها هم زیر نظر سردسته اول پارسی گوی صهیونیست ها دارد احمدی نژاد را می زند و حامی رقیبان او شده است؟ نه، تنها خواستیم بگوییم ببینید در ایران چه غلغله ای است که یکی از خودشان ]!؟[ هم چنین فاش گویی می کند. شما نامزدید رادیوى بیگانه که نیستید! (خبر ویژه) «نمی شود که هم بگوییم ایران امروز قدرت اول منطقه و جزء 10 کشور اول دنیاست و هم بگوییم ادامه راه دولت نهم، کشور را به سوی پرتگاه می برد». محمد کاظم انبارلویی سردبیر رسالت با اشاره به مواضع متناقض و سیاه نمایانه برخی نامزدها، به سخنان محسن رضایی در اولین نطق تلویزیونی مبنی بر اینکه: «ایران امروز قدرت اول منطقه و جزء 10 کشور اول دنیاست» استناد کرد و نوشت: طبیعی است شیرینی این سخن، با آن تلخی که وی پیش از این گفته بود «ادامه راه دولت نهم کشور را به سوی پرتگاه می برد» نمی خواند و باید گفته شود سهم دولت نهم در رسیدن به این جایگاه بالا چه بود. آقای محسن رضایی، مهندس موسوی و نیز کروبی در نقد دولت نهم به نوعی سخن می گویند که گویی به غفلت از این جایگاه دچارند. وی اضافه کرد: نمی شود پذیرفت که کشور با مجاهدت رئیس دولت نهم قدرت اول منطقه باشد و در عین حال تصویر اوضاع اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور سیاه باشد. نامزدها برای برقراری ارتباط با مردم در برنامه های تلویزیونی، به شعور مردم اهانت نکنند. نباید مردمی را که در سفرهای استانی به استقبال رئیس جمهور برای قدردانی از خدمات وی می آیند متهم کرد پول گرفته و آمده اند. این اهانت سنگین و بهتانی بزرگ است. مردم این بی مهری ها را که از همان زاویه رادیوهای بیگانه القا می شود، برنمی تابند و رای منفی به نقدهای غیرمنصفانه در 22 خرداد می دهند. حداقل 15 روزنامه در خدمت تبلیغات پرخرج اصلاح طلبان (خبر ویژه) روزنامه صدای عدالت هم به اجاره ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان درآمد. همزمان با انتشار 2 روزنامه کلمه سبز و اندیشه نو از سوی ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان و پیوستن روزنامه دانشگاه آزاد (فرهیختگان) به این ستاد، روزنامه صدای عدالت نیز که هرچند وقت تیم خود را عوض می کند، در خدمت ستاد انتخاباتی موسوی درآمده و امروز با چهره ای جدید و تبلیغاتی منتشر شده است.نکته جالب در این میان حضور پررنگ و انحصاری اعضا و نزدیکان حزب مشارکت در صفحات صدای مشارکت (صدای عدالت سابق!) است به نحوی که عکس و تیتر اصلی صفحه اول به سعید حجاریان و «دلایل اخلاقی»! وی برای حمایت از موسوی اختصاص دارد. در صفحات دیگر هم مطالب و مقالاتی از علیرضا علوی تبار، هادی سمتی، شهاب طباطبایی، مرتضی کاظمیان، سعید شیرکوند و سعید لیلاز چاپ شده است. جمعی از روزنامه نگاران زنجیره ای با حزب مشارکت در انتشار این روزنامه همکاری می کنند.گفتنی است غیر از 4 روزنامه مورد اشاره، روزنامه های جهان اقتصاد، مردم سالاری، حیات نو، سرمایه، کار و کارگر، توسعه، عصر اقتصاد، جهان صنعت، اسرار و کارون هم در خدمت تبلیغات نامزد احزاب کارگزاران، مشارکت و سازمان مجاهدین قرار دارند اما این نامزد و حامیان حزبی وی مدام مظلوم نمایی و ادعا می کنند که هیچ رسانه و روزنامه ای برای تبلیغات و ارتباط با مردم ندارند. این طیف برخی از نشریات محلی را نیز در خدمت خود گرفته اند. اهمیت انتخابات آینده برای برخی احزاب مذکور باعث شده تا آنها در هزینه های تبلیغاتی و انتخاباتی، به ریخت و پاش و ولخرجی کم سابقه روی آورند.ارادت به سادات یا قرآن سر نیزه کردن؟! (خبر ویژه) استفاده فصلی و ابزاری از مقدسات مجدداً از سوی افراطیون مدعی اصلاح طلبی شدت گرفته است. این طیف در تبلیغاتی انتخاباتی سال 76 ضمن چاپ عکس های مشترک حضرت امام خمینی، حضرت آیت الله خامنه ای و حجت الاسلام خاتمی، این شعار را درج کرده بودند «سلام بر سه سید فاطمی- خمینی و خامنه ای، خاتمی». سوء استفاده از سیادت خاتمی در حالی بود که بعدها همان افراطیون بدترین اهانت ها را به آقای خاتمی روا داشتند و او را شاه سلطان حسین، اردک لنگ، گوشه نشین کتابخانه ملی، تدارکاتچی نظام، بی اراده و ... نامیدند. اکنون همین طیف شیوه مشابهی را در پیش گرفته اند و برای مثال روزنامه اندیشه نو، تصویری از امام و رهبری و آقایان موسوی و خاتمی چاپ کرده که بر بالای آن، عبارت شریف «سلام علی آل یاسین» نقش بسته است. اما در بالای همان صفحه (صفحه اول) تصویر سعید حجاریان نیمی از بالای صفحه را اشغال کرده که از نامزدی موسوی حمایت می کند. این در حالی است که حجاریان پیش از این تصریح کرده بود «گروه خونی ما با خاتمی متفاوت بود.مجمع روحانیون بدترین زیاد دارد. خاتمی آخرین میخ را بر تابوت اصلاح طلبی زد». وی هم چنین مدیر مسئول روزنامه صبح امروز بود که با همکاری عناصری چون گنجی ائمه معصومین و پیامبر اعظم (ص) را متهم به خشونت طلبی کردند و مدعی شدند اگر حسین در کربلا کشته شد، به خاطر خشونت های پدر و جدش بود!افراطیون از ستاد موسوی خواسته اند از شال سبز سیدی هم برای جلب نظر مردم متدین استفاده کنند و حال آن که در سایر فصل ها- غیر از انتخابات- هجمه به دین را جزو پزها و لوازم تشخص روشنفکری تلقی می کنند. جاسوسی؟!... پس خیلى هنرمندی! (خبر ویژه) مسئولان جشنواره کن، فیلم مشترک جاسوس آمریکا و نامزد! وی را نامزد دریافت جایزه کردند.این جشنواره ظاهراً مستقل، بلافاصله پس از خروج رکسانا صابری از ایران و بازگشت به آمریکا، فیلم مشترک وی و بهمن قبادی را - که پس از دستگیری صابری ادعا کرد نامزد وی است و حتی شگفتی و اعتراض پدر صابری را هم برانگیخت- مورد تمجید قرار داد. بلافاصله گزارشگران بدون مرز هم با صدور بیانیه ای به صابری و قبادی تبریک گفته و اعلام کردند این جایزه، پیامی روشن به مسئولان ایرانی است.به گزارش منابع خبری، فیلم دم دستی مذکور به صورت زیرزمینی و برای سیاه نمایی علیه فضای فرهنگی ایران تهیه شده است.تر و خشک کردن عناصر مخالف جمهوری اسلامی و چهره سازی و شخصیت پروری از دم دستی ترین عناصر مخالف که حاضرند به جریان ناتوی فرهنگی سرویس دهند، به شیوه ای مرسوم و نخ نما شده از سوی محافل اطلاعاتی غرب تبدیل شده است. رویکرد زیگزاگ گروهک هاى نفاق به انتخابات (خبر ویژه) رویکرد نفاق آمیز گروهک های ضد انقلاب در قبال انتخابات در 3 سطح متناقض در جریان است.این گروهک ها مانند برخی احزاب افراطی، هم سعی در سیاه نمایی علیه روند برگزاری انتخابات دارند و گاه تا مرز ادعای تحریم انتخابات پیش می روند، سپس ادعا می کنند درست است که روال سالمی وجود ندارد اما برای فرار از وضع سیاه موجود باید مشارکت کرد و در مرحله بعدی یکی در میان به حمایت مشروط از 2 نامزد اصلاح طلبان می پردازند!به عنوان مثال گروهک های کومله و دموکرات در مقطعی دعوت به تحریم انتخابات کردند و سپس مدعی شدند از کروبی به خاطر مواضعش حمایت می کنند. دفتر تحکیم نیز رویه مشابهی در پیش گرفت. گروهک نهضت آزادی هم ضمن تأکید بر منفی بافی و سیاه نمایی (در پوشش مطالبه محوری) ابتدا مدعی حمایت از کروبی و سپس موسوی شد و پس از آن ادعا کرد از هر دو نامزد حمایت می کند!گروهک فدائیان خلق هم یک هفته پیش با صدور بیانیه ای درسایت گویانیوز ادعا کرده بود «انتخابات در جمهوری اسلامی غیر دموکراتیک است و باید قانون اساسی تغییر کند، انتخابات فرصتی است برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی... طرح برنامه ها و شعارها از جانب کروبی مثبت است و مورد استقبال نیروهای تحول طلب قرار گرفته است.» اما اکنون یک هفته بعد همان گروهک، بیانیه دیگری صادر کرده و این بار از میرحسین موسوی حمایت می کند! در بیانیه مذکور مواضع موسوی مورد ستایش قرار گرفته است.ناصر زرافشان و رسول آذرنوش دو تن از عناصر گروهکی هم در گفت و گو با رادیو فرانسه انتخابات را بی معنا توصیف کردند. اما در همان گفت وگوها، رادیو فرانسه از قول رضا علیجانی و مهدی عربشاهی، - ضمن تأیید مواضع زرافشان و آذرنوش- بر لزوم شرکت در انتخابات تأیید کرد. سروش:آقاى موسوى مگر مدعى خط امام نیستی!؟ (خبر ویژه) وسوسه شدن میرحسین موسوی از سوی ستاد انتخاباتی اش برای استفاده تبلیغاتی از برخی شبه روشنفکران بدسابقه، عملاً به ضرر وی تمام شده است.ماجرا از آن جا آغاز شد که سایت ضد انقلابی روز آن لاین - با طراحی و هماهنگی قبلی- خبرنگار سلطنت طلب خود (نوشابه-الف) را به مصاحبه با سروش گسیل داشت تا وی ضمن مقایسه جمهوری اسلامی و فقه و روحانیت با طالبان، اعلام کند از نامزدی کروبی که مرد عمل است و برخلاف موسوی نمی خواهد روشنفکری کند، حمایت می کند.برخی حامیان موسوی از سراحساس کمبود و برخی دیگر در پیوند با طراحان پروژه اصلی، از یک عنصر چپ و لائیک (محمود دولت آبادی از مسافرین کنفرانس برلین و برخی سمینارهای ضدانقلابی مشابه در خارج کشور) دعوت کردند تا در همایش برج میلاد، به نفع موسوی سخنرانی کند. بانی دعوت احمد مسجدجامعی وزیر ارشاد جانشین مهاجرانی در دولت اصلاحات بود.دولت آبادی در آن مراسم ضمن منفی بافی هایی، به انقلاب فرهنگی (فرمان حضرت امام برای پاکسازی دانشگاه از عناصر سلطنت طلب و ضدانقلاب که دانشگاه را تبدیل به اتاق جنگ و خانه تیمی کرده بودند) حمله کرد و سروش را نیز به خاطر حضور در شورای انقلاب فرهنگی به باد ناسزا گرفت و از شناعت و سخافت وی سخن گفت.سروش در این میان ضمن فحاشی متقابل علیه دولت آبادی، توپ را به میدان موسوی انداخت اما موسوی به جای توضیح مستدل و دفاع از حرکت ضروری انقلاب فرهنگی، به تبرئه خود پرداخت و گفت «من در آن هنگام نخست وزیر بودم و نقشی در انقلاب فرهنگی نداشتم»! در این میان سروش دیروز در صفحه اول روزنامه اعتمادملی به موسوی به خاطر کتمان حقایق حمله کرد و نوشت: آقای موسوی شما که همه افتخارتان پیروی از امام است، چرا؟ شما که خود منصوب امام بودید و بر صدر جلسات می نشستید چرا خبر درست و دقیقی نمی دهید؟ صورت مذاکرات شورای انقلاب فرهنگی چیز دیگری می گوید «موسوی تنها کسی بود که از ضرورت انقلاب فرهنگی از طریق حضور توده ها در دانشگاه سخن گفت».سروش می افزاید: « از شما انتظار بود گفتار و کردار زشت ]دولت آبادی[ را نکوهش و سرزنش کنید و دوم اینکه شجاعانه از اقدام امامی که افتخار پیروی او را دارید و نیز از نقش خود در انقلاب فرهنگی و ستاد آن بی شرمندگی دفاع کنید... طفره رفتن و سر زیر برف کردن و جواب چند پهلو و سر بالا دادن و کتمان حقیقت نمودن و در قبال دروغگویان سکوت پیشه کردن، شیوه صادقان و کریمان نیست».گفتنی است در پی بالا گرفتن هرزه گویی و هتاکی متقابل میان سروش و دولت آبادی، موسوی لاری عضو مجمع روحانیون ستاد موسوی ادعا کرد دعوای آن دو، دعوا در حاشیه اصلاح طلبان است و به متن ربطی ندارد. اما همین دیروز روزنامه «کلمه سبز» (روزنامه انتخاباتی ستاد موسوی) مجدداً دو صفحه کامل از صفحات خود را به دولت آبادی اختصاص داد تا به ادامه سیاه نمایی ها بپردازد!منفی جلوه دادن نقاط قوت عملکرد انقلاب در دوران حضور مبارک حضرت امام خمینی و سپس واداشتن مدعیان شرمگین خط امام به سلب مسئولیت از خود، شیوه رندانه و فریبکارانه ای است که افراطیون با نفوذ همزمان در ستاد موسوی و کروبی پیش گرفته اند تا در پوشش فعالیت های تبلیغاتی و انتخاباتی، اصل عملکرد انقلاب را مورد هجمه قرار دهند و البته آقای موسوی و کروبی ... فعلاً سرشان شلوغ است و به خیال خود مشغول جمع آوری رأی هستند! جمهوری اسلامیجهت اطلاع ***گروهک تروریستی منافقین خشم خود را از انتخابات ریاست جمهوری نشان داد. از صبح دیروز منافقین با ارسال پیامک به شهروندان تبریزی از آنان خواستند انتخابات را تحریم کنند. ***در چارچوب سیاست هویج و چماق آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران اکنون بازی فوتبال جای « هویج » را گرفته است . به گزارش خبرگزاری فارس مسئولان فدراسیون فوتبال آمریکا نامه ای را به فدراسیون فوتبال ایران ارسال و برای انجام دیدار دوستانه با تیم ملی در ورزشگاه آزادی ابراز تمایل کردند . آنها روزهای 18 مهر و 23 آبان را به فدراسیون فوتبال ایران پیشنهاد داده اند و منتظر پاسخ نهایی هستند. نکته قابل تامل در این میان اینکه طرف ایرانی هم از این پیشنهاد استقبال کرده است . علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران در این زمینه به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت : این پیشنهاد را دریافت کرده ایم اما با توجه به مشخص نشدن تکلیف ما در مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 شرایط را بررسی کرده و به آنها پاسخ خواهیم داد . وی ادامه داد : پیشنهاد فدراسیون فوتبال آمریکا شامل مواردی است که باید بیشتر آن را بررسی کنیم . به دلیل اهمیت موضوع لازم است که جزییات را مورد ارزیابی قرار داده و سپس پاسخ نهایی را بدهیم . ***مراسم بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر در شرکت نفت و گاز پارس به دلیل سخنان یکسویه سخنران مدعو و اعتراض حضار به تشنج کشیده شد. به گزارش خبرنگار « تابناک » در این برنامه که با حضور مدیران ارشد شرکت و شمار بسیاری از کارکنان شرکت نفت و گاز پارس برپا شده بود با اشاره به سوابق کلاه های گذاشته شده بر سر مردم ایران در سی سال گذشته نظیر انتخابات منجر به ریاست جمهوری بنی صدر نخستین دوره شوراهای اسلامی شهرها و انتخابات مجلس ششم جاسوسی تعدادی از مسئولان سابق و دادن اطلاعات طبقه بندی شده به بیگانگان و همچنین انتقاد از اظهارات اخیر میرحسین موسوی در برنامه تلویزیونی خود مبنی بر نداشتن پول نفت شماری از حضار با اعتراض به سخنران برنامه خواهان دادن فرصتی برای دفاع در برابر این ادعاها از سوی حامیان دیگر کاندیداها شدند. ***ژنرال مایک مولن رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی « ای بی سی » آمریکا بار دیگر ایران را متهم به تلاش برای دست یابی به سلاح هسته ای کرد. وی افزود : « خیلی از ما بر این باوریم که آنها یک تا سه سال دیگر به بمب اتم دست خواهند یافت (بسته به نقطه ای که آنها اکنون در آن قرار دارند) درحالی که آنها روز به روز خود را به آن موقعیت نزدیک تر می سازند. » رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در پاسخ به سوالی درباره راه های کم هزینه تر آمریکا برای بازداشتن ایران از دست یابی به سلاح هسته ای گفت : « ما به هر حال تا ابد با آنها گفت وگو نخواهیم کرد ولی من در اینجا به شما نخواهم گفت که در برابر ایران چه انجام خواهیم داد یا چه نخواهیم کرد. اما آنچه ترجیح من این است که شرایطی پیش نیاید که آمریکا یا کشور دیگری مجبور به حمله به تاسیسات اتمی ایران شود » . مسئولان جمهوری اسلامی ایران بارها گفته اند فعالیت های هسته ای ایران صلح آمیز است نه نظامی . قدساخبار ویژه پروین احمدی نژاد: سخنان فائزه هاشمی اوج بداخلاقی انتخاباتی بود فارس - پروین احمدی نژاد، خواهر رئیس جمهور در واکنش به سخنان فائزه هاشمی گفت: سخنرانی فائزه هاشمی در همایش دوم خرداد اوج بداخلاقی انتخاباتی بود. مهدوی کنی: ای کاش مرده بودیم ایرنا- آیة ا... مهدوی کنی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در جلسه درس خود با اشاره به سخنان تبلیغاتی یکی از کاندیداها که جمعه شب از سیما پخش شد، این اظهارات را کم لطفی نسبت به انقلاب دانست و گفت: ای کاش مرده بودیم و این حرفها را نمی شنیدیم. یادداشت حاتمی کیا در پی لغو برنامه تلویزیونی اش آفتاب- ابراهیم حاتمی کیا که قرار بود شامگاه سوم خرداد طبق اعلام دست اندرکاران برنامه تلویزیونی «دو قدم مانده به صبح» در این برنامه حضور پیدا کند، درباره حضور نداشتنش در این برنامه در یادداشتی اعلام کرد: در این مدتی که از خدا عمر گرفتم، برای اولین بار به خودم جرأت دادم و به آقای فریدون جیرانی تلفن زدم و گفتم که؛ علاقه مندم به مناسبت فتح خرمشهر در برنامه وزین «یک قدم مانده به صبح» شرکت کنم. با این کار می خواستم جبران مافاتی کرده باشم که بارها و بارها از مراکز و دانشگاهها تماس داشتند که در برنامه ای به همین مناسبت شرکت کنم و من به دلیل وضعیت داغ سیاسی این روزها علاقه به حضور نداشتم. آقای جیرانی از پیشنهادم استقبال کرد و قرار شد هماهنگیهای بعدی را تهیه کننده برنامه دنبال کند.ایشان نیز تماس گرفتند و برای هماهنگی روز سوم خرداد صحبت کردند. من تأکید کردم که ترجیح می دهم که این برنامه به طور اخص درباره آثار بنده نباشد و بیشتر ذیل عنوان «خدمات متقابل فیلمساز و جنگ» صحبت شود که آیا حق مطلب جنگ توسط سینما ادا شده یا خیر. همه هماهنگی ها انجام شد تا اینکه حدود یازده شب دوم خرداد آقای تهیه کننده تماس گرفتند و از من پوزش خواستند. عصبانیت فرزند شاه مخلوع تابناک - فرزند شاه مخلوع در گفتگو با یک روزنامه فرانسوی، پس از توهینهای آشکار نسبت به شعور سیاسی ملت ایران، حضور در انتخابات را نشان از درک پایین سیاسی ایرانیان دانست. سفید؛ رنگ کروبی مهر- مهدی کروبی کاندیدای اصلاح طلبان در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به دور از چشمان تیزبین کرباسچی با ژست های پی در پی در نشست خبری دیروز، سوژه داغ عکاسان خبری و شگفتی معاون اول خود شد. در این نشست خبری، صحبت از حضور حامیان میرحسین با پرچمهای سبز رنگ در سخنرانی کروبی در نجف آباد اصفهان به میان آمد که کروبی در میان سخنانش گفت، حالا هم می گویند «رنگ سفید» رنگ من است که یکی از خبرنگاران گفت: «یاس کبود» که کروبی هم به حالت تأیید سر خود را تکان داد. نویسنده «کافه پیانو» حامی احمدی نژاد برنا- در جلسه مناظره ای که در مشهد میان حامیان عملکرد و افکار کاندیداهای ریاست جمهوری به دعوت انجمن اسلامی دانشکده الهیات دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، سید احمد نبوی حامی رضایی، جوادی حصار حامی مهدی کروبی، ناصر آملی حامی موسوی و فرهاد جعفری نویسنده کافه پیانو حامی احمدی نژاد بودند. دغدغه یک سایت از رابطه انتخاباتی با خانواده شهیدان خبرآنلاین- سایت رجانیوز نوشت: ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در تازه ترین اقدام خود با همکاری برخی مدیران بنیاد شهید، استفاده انتخاباتی از نام و حمایت خانواده شهدا وجانبازان را در دستور کار قرار داده است. شمقدری: فیلم انتخاباتی احمدی نژاد پس گرفته نشده است فارس- جواد شمقدری پس گرفتن فیلم انتخاباتی احمدی نژاد را برای تکرار فیلمبرداری تکذیب کرد. جاسبی برکنار نشده است ایسنا- دکتر کریم زارع، عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با تکذیب خبر برکناری دکتر عبدا... جاسبی از ریاست دانشگاه گفت: این دروغ گویی ها را محکوم می کنم. بررسی پشت پرده اسرائیلیات قدس- گروه سیاسی: سخنگوی وزارت خارجه اظهارات اخیر سران صهیونیستی را مبنی بر تهدید ایران، اسرائیلیات توصیف کرد و گفت: در وزارت خارجه پشت پرده این اسرائیلیات را بررسی می کنیم. هدیه تهرانی : برای میرحسین دعا می کنم یاری نیوز- هدیه تهرانی گفت: من به آقای موسوی رأی می دهم. وی گفت: من برای ایشان دعا می کنم و امیدوارم خیلی سریع بتواند اوضاع آشفته را مهار کند. مشاور رئیس جمهور با اشاره به اسناد سازمان مدیریت: برنامه چهارم توسعه، سلطه غرب را پذیرفته بود قدس-گروه سیاسی: مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت در مهدیه مشهد به رویکرد جدید دولت نهم در سیاست خارجی اشاره کرد و افزود: دولتهای گذشته به هژمونی غرب تمایل پیدا کرده بودند به طوری که این دیدگاه در اظهار نظرها و مقاله ها آشکار بود. وی ادامه داد: در برنامه چهارم توسعه به صراحت، روش پیشین که رویارویی با سلطه جویی آمریکا و صهیونیست بود، رد شد. وی تصریح کرد: در این سند به صراحت آمده است که پایداری صهیونیست جزو سیاستهای آمریکا و مبارزه با آنها اشتباه است زیرا کشور در نهایت به دو راهی انتخاب مذلت یا شهادت می رسد.