صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۸  ، 
شناسه خبر : ۹۶۴۱۳

بصیرت: به گزارش بصیرت به نقل از قدس، شبکه خبری سی.ان.ان آمریکا اعلام کرد بیانیه های ارتش آ مریکا از افزایش آمار خودکشی در بین سربازان آمریکایی حکایت دارد.
بیانیه های ارتش آمریکا نشان می دهد که آمار خودکشی بین نیروهای ارتش این کشور در ماه گذشته به 17 مورد رسیده که برای چهارمین ماه متوالی با افزایش روبرو است.
در ماه آوریل و مارس هر کدام 13 مورد خودکشی در بین سربازان آ مریکایی اعلام شده بود که در ماه گذشته چهار مورد به آن افزوده شده است.
ارتش آمریکا اعلام کرده که آمار خودکشی در بین سربازان آمریکایی از آغاز سال جاری میلادی به 82 مورد رسیده است و در سال گذشته نیز حدود 133 مورد اعلام شده است.

 

نام:
ایمیل:
نظر: