کیهان شناسایی عامل تیراندازی به ندا صالحی (خبر ویژه) به گزارش خبرگزاری فارس یک مقام امنیتی از به دست آمدن سرنخ های قابل توجهی خبر داد که در شناسایی قاتل ندا صالحی نقش بسیار موثری دارد. این مقام امنیتی گفت؛ تحقیقات میدانی و بررسی فیلم هایی که از طریق دوربین های حاضر در صحنه گرفته شده است و نیز، اظهارات چند تن از شهود و بازجویی از افراد حاضر در صحنه، نشان میدهد که ندا صالحی از پشت توسط فردی که مشخصات چهره او به دست آمده در خیابان کارگرشمالی مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جان باخته است. بررسی های توأم پزشکی قانونی و تیم های فنی حاکی از آن است که گلوله از یک اسلحه قاچاق شلیک شده است. گفتنی است فیلمبرداری از صحنه اصابت گلوله و جان باختن ندا صالحی و ارسال فوری فیلم به شبکه های خبری بیگانه، این احتمال را قوت بخشیده که قاتل ندا صالحی با تهیه کننده فیلم از صحنه اصابت گلوله و بر زمین افتادن مقتوله هماهنگی کامل داشته است. خبر دیگری حکایت از آن دارد که تهیه کننده فیلم دستگیر شده و گفته می شود به هماهنگی و همدستی خود با قاتل ندا صالحی نیز اعتراف کرده است. آفرین، چه جنایتکاران محترمی! (خبر ویژه) نخست وزیر رژیم صهیونیستی با استقبال از جنایت و آشوب طلبی اوباش در تهران گفت: ایران ضعیف باعث صلح برای ماست. نتانیاهو که به ایتالیا سفر کرده بود به هنگام صرف شام با وزیر خارجه آن کشور گفت: صلح در منطقه در گروی تضعیف ایران است. اگر ایران مقتدر باشد صلح از ما دور خواهد شد. وی همچنین با تقدیر از میرحسین موسوی و آشوبگرانی که به جنایت و تخریب پرداختند، گفت: ما آنها را تحسین می کنیم و برخورد حکومت ایران با آنان را محکوم می نماییم. آنها مورد احترام ما هستند. آنچه اتفاق افتاد، مهم بود. گفتنی است وزارت اطلاعات هفته گذشته چند تیم تروریستی را که از طریق شمال عراق با سرویس جاسوسی موساد مرتبط بودند و قصد خرابکاری علیه انتخابات و امنیت ملی را داشتند دستگیر کرد. ذوق زدگی و دستپاچگی سران رژیم های استکباری در حمایت از اغتشاشگران در حالی بود که برخی کارشناسان در غرب به دولت های آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی توصیه می کردند گول هیجانات و تبلیغاتی را که خود راه می اندازند نخورند و خویشتندار باشند. در این میان سران جنایتکار رژیم صهیونیستی به اقتضای روحیات خود طبیعی بود که بلافاصله از مشاهده صحنه های خشونت و تخریب و کشتن انسانهای بی گناه توسط اوباش و تروریست های اجیرشده به هیجان درآیند. قاتل مردم مظلوم عراق و افغانستان به میرحسین مدال شجاعت داد (خبر ویژه) معاون وزارت دفاع در دولت بوش و از طراحان حمله به عراق و افغانستان، میرحسین موسوی را به خاطر راه انداختن تشنجات خشونت بار اخیر مورد ستایش قرار داد. پل ولفوویتز که نقش اساسی در به خاک و خون کشیدن میلیون ها عراقی و افغانی داشت در گفت وگو با سی ان ان گفت: موسوی مردی بسیار شجاع است. او در حال مقاومت است و جان خود را در معرض خطر قرار داده است. این نومحافظه کار ورشکسته آمریکایی همچنین گفت: لازم است آمریکا مستقیماً با موسوی تماس بگیرد. البته اگر او مایل به ارتباط نباشد نباید ما اصرار کنیم اما در هر حال بهتر است او بداند که می تواند یک خط ارتباط مستقیم با ما داشته باشد. ولفوویتز با اشاره به اظهارات اوباما مبنی بر پرهیز از دخالت مستقیم آمریکا در ایران اظهار داشت: من این نگرانی را می فهمم، ما نباید به گونه ای عمل کنیم که به مخالفان حکومت ایران انگ عوامل داخلی آمریکا بخورد. اما به نظر من مخالفان حکومت به طور کاملاً روشن نشان داده اند که خواهان حمایت و کمک جهان هستند. پیش از این نشریه صهیونیستی اشپیگل هم از میرحسین موسوی به عنوان «قهرمانی ناخواسته که قرار است پروژه براندازی را به نفع اپوزیسیون ضدانقلاب پیش ببرد» یاد کرده و تصریح نموده بود: هدف وقایع اخیر پایان دادن به جمهوری اسلامی است نه اعتراض به نتیجه انتخابات و دست بر قضا موسوی باید در رأس سرنگونی باشد! رضا ربع پهلوی شازده ناکام پهلوی هم با ابراز شوق نسبت به آشوب های خشونت بار هفته گذشته تصریح کرده است: راه من و میرحسین موسوی هم اکنون به یک تقاطع مشترک رسیده است. به نظر می رسد پس از رو شدن ماهیت قانون شکن، جاه طلب و آشوب طلب میرحسین موسوی، بسیاری از کسانی که به وی با تصور همراهی با انقلاب و نظام رأی داده بودند، از رأی خود پشیمان شده باشند به نحوی که اگر وی قبل از انتخابات ماهیت واقعی خود را نشان می داد، وضع آرای او بهتر از 330هزار رأی کروبی نمی شد. اعاده حیثیت از یزید در عاشورای قبل از تاسوعا! (خبر ویژه) توسل منافقانه جریان های ضدانقلاب به ارزش های اسلامی برای همراه کردن مردم در تشنجات خیابانی، بعضاً با گاف های مضحک همراه بود. در همین زمینه یک سایت وابسته به چپ های آمریکایی که از خارج کشور مدیریت می شود، در تلاش برای مظلوم نمایی و کربلایی نشان دادن اوضاع ایران، به ماجرای عاشورا متوسل شد و اوباش آشوبگر و آدم کش را به عاشورائیان نسبت داد! نویسنده «اخبار روز» که ظاهراً از شدت چپ زدگی و آمریکاگرایی تقدم و تاخر روزهای تاسوعا و عاشورا را هم نمی داند، می نویسد: خیابان های تهران به صحرای کربلا تبدیل شد! اما عاشورای تهران نمی تواند در یک روز خاتمه یابد عاشورای تهران برعکس عاشورای کربلا هرگز به تاسوعا ختم نمی شود(!) نویسنده کم سواد آنگاه به سر دادن شعار فریبکارانه الله اکبر در برخی شب ها- که با استقبال مردم مواجه نشد- استناد می کند و در نوشتاری مغلوط در چندین جا الله اکبر را «الله و اکبر»! می نویسد و سپس در غلطی دیگر ادامه می دهد: نباید الله و اکبر میرحسین را با الله و اکبر حسین اشتباه گرفت. این الله و اکبر، معنای سرپیچی است نه اطاعت و ولایت. عاشورای تهران برخلاف عاشورای کربلا، تاسوعایی را هرگز به دنبال نخواهد داشت. اگر عاشورای کربلا افسانه ای]![ برای پوشش بندگی است عاشورای تهران حرکتی برای آزادی است. این نویسنده ضد انقلاب در عین حال با وجود اصرار بر عاشورایی جلوه دادن رفتار اوباش اجیر شده، لابلای متن به اعاده حیثیت از یزید! پرداخت و نوشت: اینجا فرصت مناسبی است که از یزید اعاده شرف و حیثیت کنیم چه او در ابتدا دست بیعت به سوی دشمن خود دراز و امام را به صلح و آشتی دعوت نمود. این حسین بود که از بیعت با یزید امتناع کرد و به استقبال جنگ و خونریزی شتافت. بدنامی یزید در تاریخ نه براساس عقل سلیم و بی طرفی بلکه براساس احساس و عواطف و ضرورت های اسطوره سازی بوده است! نویسنده یزیدی این مقاله در جای جای متن خود از میرحسین موسوی ستایش و تمجید کرد. گفتنی است مدعیان اصلاح طلبی در راستای سوءاستفاده از باورهای ملت ایران، به استفاده ابزاری از رنگ و شال و مچ بند سبز روی آوردند و این در حالی است که سابقه سیاه هتاکی به ارزش های مقدسات اسلامی را نیز در کارنامه خود داشتند. از جمله روزنامه سعید حجاریان چند سال پیش مدعی شده بود خون امام حسین در کربلا به حق ریخته شد و این به خاطر خشونت طلبی پدر و جدش بود! انتقام کشی شیطان بزرگ از فرزند شجاع ملت (خبر ویژه) رئیس جمهور آمریکا با وجود ادعای عدم دخالت در امور ایران مجددا به مداخله جویی پرداخت و برای کمرنگ و بی اعتبار نشان دادن حضور خیره کننده و 40میلیونی ملت ایران در انتخابات مدعی شد: انتخابات ریاست جمهوری ایران مشروعیت ندارد و با پرسش های بزرگ مواجه است. باراک اوباما در یک کنفرانس خبری در کاخ سفید ادعا کرد این انتخابات نامشروع است. آنچه در ایران اتفاق افتاده عمیق است و ما منتظریم ببینیم جدیدترین تحولات در آن کشور چگونه شکل می گیرد. وی با حمایت چندین باره از اغتشاشگرانی که دهها تن از شهروندان را به قتل رسانده یا مصدوم کردند و به تخریب اموال عمومی و مردم پرداختند، برخورد با آنها را ناعادلانه خواند و گفت: آمریکا این اقدامات خشونت بار در سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز را قویا محکوم می کند! اوباما در حالی در این مصاحبه خود را فردی عاطفی و متاثر شده نشان داد که در طول نسل کشی کم سابقه رژیم صهیونیستی در 22 روز حمله وحشیانه به غزه، بارها ادعا کرد؛ اسرائیلی ها فقط از خود در برابر تروریست ها دفاع می کنند و این حق مشروع آنهاست. من آنها را درک می کنم! نامشروع خواندن انتخابات باشکوه 22خرداد که همراه با حضور 85 درصدی مردم و انتخاب رئیس جمهور با رکورد تازه 5/24میلیون رای (63درصد کل آرا) همراه بود از آن جهت برای اوباما موضوعیت دارد که این نصابی تازه و رکوردی جدید برای دموکراسی یک ملت سرزنده در دنیاست. و طبیعتا عرصه را بر مستکبران پرچمدار تغییر تنگ می کند ضمن اینکه هیئت حاکمه اصلی آمریکا دل پرکینه ای از دکتر احمدی نژاد به خاطر ایستادگی هایش در چالش هسته ای و عرصه سیاست خارجی دارند و او را مسبب بسیاری از شکست های خود می دانند. کنگره آمریکا و استفاده از اهرم بنزین برای حمایت از موسوی (خبر ویژه) نمایندگان کنگره آمریکا درحمایت از میرحسین موسوی و اغتشاشگران خواستار اعمال محدودیت بر سر راه واردات بنزین ایران شدند. به گزارش رویتر یکی از کمیته های مجلس نمایندگان آمریکا طرحی ارائه کرده که براساس آن محدودیت هایی بر سر راه صادرات بنزین به ایران ایجاد می شود. مارک کرک از طراحان این محدودیت، ضمن حمایت از اغتشاشگران گفت وقتی آنها در تهران سرکوب می شوند ما نباید به اقتصاد ایران کمک کنیم. گفتنی است آتش زدن پمپ بنزین ها از جمله توصیه های خرابکارانه ای بود که سایت ها و رسانه های ضدانقلابی هدایت کننده آشوب ها، به اوباش می دادند. ایجاد محدودیت واردات بنزین توسط ایران، از جمله محورهایی است که طی یک سال گذشته در محافل سیاسی آمریکا و برای توقف برنامه هسته ای ایران پیشنهاد شده است. بیانیه مشترک کریم بغدادی و نامزد تروریست ها برای جایزه نوبل (خبر ویژه) شیرین عبادی در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی که به همراه یک همکار بدسابقه گروهک تروریستی منافقین در بروکسل برگزار کرد از دولت های اروپایی خواست به تحریم سیاسی ایران بپردازند. عبادی در کنار عبدالکریم لاهیجی از اروپائیان خواست به حمایت از اغتشاشگرانی که تلاش کردند نتیجه انتخابات 22خرداد را به هم بزنند، بر فشارهای خود علیه جمهوری اسلامی بیفزایند و خواستار ابطال انتخابات شوند! همزمان با دروغ پراکنی ها و جوسازی های چندساله اخیر عبادی، لاهیجی مدعی شد فعالان حقوق بشر در ایران امنیت ندارند. لاهیجی وکیل مدافع گروهک تروریستی منافقین و همکار استخبارات رژیم صدام -معروف به کریم بغدادی- همان کسی است که شیرین عبادی را برای نامزدی جایزه نوبل به الهه هیکس معرفی کرد. عبادی در رژیم طاغوت در خدمت دستگاه سرکوب قرار داشت و بارها به فحاشی علیه انقلاب اسلامی در حال وقوع پرداخته بود. کانون دفاع از حقوق بشر و صلح نیز که از سوی عبادی و از محل پول جایزه نوبل راه اندازی شد، در ارتباط با دیک چنی معاون رئیس جمهور سابق آمریکا قرار داشت و هرگاه قرار بود اروپا و آمریکا، عملکرد جمهوری اسلامی را زیر سؤال ببرند از جمله کانون مذکور و شخص عبادی در صحنه آفتابی می شد. به عنوان مثال عبادی و کانون وی با ادعای صلح خواهی، خواستار تعطیلی غنی سازی اورانیوم در ایران شدند. وی همچنین از عناصر بهایی دفاع می کند. نگرانی اربابان امثال شیرین عبادی و عبدالکریم لاهیجی از نتایج انتخابات ایران از آن روست که ابقای دکتر احمدی نژاد با رای 5/24میلیون نفری، به معنای ادامه روند پیروزی های ملت ایران است و از این جهت فهم علت تاکید بلندگوهای آنان بر لزوم ابطال انتخابات، چندان دشوار به نظر نمی رسد. تجمع در حرم امام خمینی(ره) واصل نشده است (خبر ویژه) روابط عمومی آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) در جوابیه ای به کیهان اعلام کرد که تاکنون هیچ درخواستی برای تشکیل جلسه یا مراسم در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران واصل نگردیده است. در این جوابیه آمده است: «درپی درج مطلبی در ستون خبر ویژه روز چهارشنبه 3/4/88 مبنی بر درخواست مجمع روحانیون مبارز برای برگزاری مراسمی در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره)، لازم است به اطلاع خوانندگان محترم آن روزنامه برساند تاکنون هیچ درخواستی برای تشکیل جلسه یا مراسم در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران واصل نگردیده است. لطفاً جهت تنویر افکار عمومی این مطلب را در ستون خبر ویژه درج نمائید. والسلام» قدس اخبار ویژه برای حل مشکل پیامک باید صبر کرد مهر- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مردم خواست، برای حل مشکل پیامکها که پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایجاد شده است، صبر پیشه کنند. وی در پاسخ به سؤال دوباره خبرنگاران که تا چند روز دیگر وضعیت قطعی سیستم پیامک ادامه خواهد داشت، دوباره تأکید کرد که حل خواهد شد و به زبان ترکی پاسخ داد که صبر کنید حل می شود. محدودیتهای جدید برای صدور بنزین به ایران؟ ایلنا- یکی از کمیته های مجلس نمایندگان آمریکا دیروز در اقدامی مداخله جویانه، طرحی را پیشنهاد کرد که بر اساس آن صدور بنزین به ایران مشمول محدودیتهای جدیدی قرار می گیرد. این خبر را رویترز مخابره کرده است. بهمنی: اگر نخواهند می روم مهر- رئیس کل بانک مرکزی درباره نحوه فعالیت خود با دولت دهم گفت: اگر بخواهند من در خدمت ملت خواهم بود و کار خود را ادامه می دهم. محمود بهمنی در حاشیه جلسه چهارشنبه هیأت دولت در جمع خبرنگاران افزود: اگر هم فعالیت من را در دولت نهم نخواهند، دستشان را می بوسم. هکرها موفق به هک سایت سازمان سنجش نشدند مهر- وزیر علوم در حاشیه نشست دیروز هیأت دولت با اعلام این خبر که هکرها قصد هک کردن سیستم سازمان سنجش در روزهای اخیر را داشتند، گفت: با تمهیداتی که از قبل اندیشیده شده بود هیچ کدام از آنها موفق نشدند. فراکسیون حمایت از فلسطین لغو سفر پرز را خواستار شد خانه ملت- فراکسیون حمایت از فلسطین در مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای با محکوم کردن سفر «شیمون پرز» نخست وزیر صهیونیستی به جمهوری آذربایجان، خواستار لغو این سفر شد. غیبت سران مجلس در دیدار با احمدی نژاد ایلنا- در دیدار سه شنبه شب جمعی از نمایندگان با رئیس جمهور جای سران مجلس از جمله علی لاریجانی، باهنر، توکلی و حداد عادل خالی بود. دستگیری ضاربان یک بسیجی فارس- دو تن از عوامل اغتشاشات اخیر که مبادرت به ضرب و شتم یک بسیجی کرده و تصاویر آن نیز از تلویزیون پخش شده، از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و بازداشت شدند. موسوی: فقط برنامه زنده، بدون خبرنگاران الف- میرحسین موسوی دعوت صدا و سیما برای شرکت در مناظره تلویزیونی یا پاسخگویی به سؤالات خبرنگاران را رد کرد. موسوی از صدا و سیما خواسته وقتی اختصاصی بدون حضور خبرنگاران و کارشناسان به صورت زنده در اختیارش قرار دهند. فراکسیون اقلیت هم غایب بود ایلنا- محمدرضا تابش دبیرکل فراکسیون خط امام (ره) گفت: نمایندگان عضو این فراکسیون در دیدار با رئیس جمهورحضور نداشتند. اقدام شرکت آمریکایی علیه آزادی بیان در ایران تابناک-از عصر روز سه شنبه، شرکت آمریکایی ThePlanet با بهانه های واهی و استدلالهایی شبیه تحریم ایران، به قطع سرورهای بیش از دهها سایت خبری فارسی اقدام کرده است. درخواست برگزاری مراسم در حرم امام نداشته ایم ایلنا- روابط عمومی آستان حضرت امام خمینی(ره) با صدور اطلاعیه ای، خبر یکی از رسانه ها مبنی بر درخواست مجمع روحانیون برای برگزاری مراسم در حرم امام را تکذیب کرد. دیدار هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی با هاشمی رفسنجانی و موسوی فارس- رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از دیدار هیأت رئیسه این کمیسیون با هاشمی رفسنجانی و میرحسین موسوی و محسن رضایی خبر داد. علاءالدین بروجردی افزود: قرار است، با مهدی کروبی و هاشمی شاهرودی نیز دیداری انجام شود. دفتر رئیس جمهور تکذیب کرد فارس- دفتر رئیس جمهور با صدور اطلاعیه ای گمانه زنی های اخیر برخی پایگاههای خبری و مطبوعات درباره ترکیب احتمالی دولت دهم را گمانه زنی دانست. چندین برنامه نود و مناظره گونه طراحی می کنیم ایسنا- دکتر مرتضی میرباقری در پاسخ به این پرسش که در ادامه تولید و پخش مناظره های سیاسی که همزمان با انتخابات به روی آنتن رفت، آیا بحث تولید «نود فرهنگی» و ادامه مناظره ها در دستور کار قرار گرفته است؟ گفت: درصدد طراحی چندین برنامه نود و مناظره گونه هستیم. ضرب و شتم معاون وزیر تعاون ایرنا- احمد رسولی نژاد معاون حقوقی و مجلس وزیر تعاون در پاسخ به کنجکاوی ایرنا که از وی در خصوص پانسمان سرش پرسید، گفت: به عنوان یک بسیجی، روز دوشنبه گذشته با دست خالی به میان آشوبگران رفتم و از آنها تقاضا کردم که به اموال عمومی و مردم بیگانه آسیب نرسانند، اما آنها در پاسخ محکم بر فرق سرم کوبیدند و مرا مجروح کردند. رسانه های فرانسه اظهارات امیرقطر را سانسورکردند ایرنا- باوجود انتشار خبرهایی از منابع عربی منطقه درخصوص اظهارات امیر قطر در باره دموکراسی ایران در دیدار با شهردار پاریس، منابع شهرداری پاریس از انتشار این اظهارات خود داری کرده اند. شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی در تالار شهرداری پاریس با ستایش از دمکراسی مدرن در ایران گفته بود: در حالی که در ایران در 30 سال، چهار رئیس جمهوری به قدرت رسیده اند در برخی کشورهای عربی، در همه این مدت رئیس جمهوری عوض نشده است. رسانه های عربی، دموکراسی ایرانی را به دولتشان بیاموزند رسانیوز - دکتر فیصل قاسم، نویسنده عربستانی در مقاله ای در روزنامه القدس العربی لندن، تبلیغات گسترده برخی شبکه های ماهواره ای و سایتهای اینترنتی عربی علیه انتخابات ایران را خنده دار توصیف کرد و گفت: رسانه های عربی باید به جای کوبیدن ایران به سبب داشتن ولایت فقیه، از آنان شیوه کشورداری را بیاموزند و دموکراسی را به ملتشان هدیه دهند.