گردانهای «عزالدین قسام» روز گذشته یک نوار صوتی از سرباز اسیر اسرائیلی، «گیلعاد شالیت» که سال گذشته توسط رزمندگان این جنبش به اسارت درآمده بود، منتشر ساخت. متن این نوار بدین شرح است: «من سرباز گیلعاد شالیت، اسیر در نزد گردانهای عزالدین قسام هستم. مادر و پدرم! برادران و خواهرانم! و دوستانم در ارتش دفاعی اسرائیل! از زندان بر همگی شما درود میفرستم و مشتاق دیدن همه شما هستم. اکنون من یک سال است که در بازداشت به سر میبرم. وضع سلامتیام خوب نیست و نیاز به درمان در بیمارستان دارم. باعث تأسف است که دولت اسرائیل و ارتش، توجهی به سرنوشت من ندارند و خواستههای گردانهای قسام را برآورده نمیسازند. با اینکه میدانند که باید برای آزادی من خواسته آنان را بر آورده سازند. به ویژه آنکه من در یک مأموریت نظامی به سر میبردم و دستور نظامی داشتم و یک تاجر مواد مخدر نبودم. همان طور که من پدر و برادر دارم، هزاران زندانی فلسطینی نیز پدران و مادرانی دارند و باید به نزد آنان بازگردند. بزرگترین امیدی که به دولتم دارم این است که قدری بیشتر به من توجه نموده و خواسته مجاهدان را برآورده سازند. سرباز گیلعاد شالیت».