صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۸۶ - ۰۹:۴۶  ، 
شناسه خبر : ۱۲۴۲۴

حسینعلى شهریارى نماینده زاهدان دیروز در نطق پیش از دستور خود در مجلس به اظهار نظرات موافقان و مخالفان در خصوص سفرهاى استانى اشاره کرد و گفت: هیچ کدام از دولت ها در ادوار گذشته مانند این دولت در خدمت محرومان نبوده و اعتبارات پیش بینى شده در ۲ سال اخیر در استان سیستان و بلوچستان به اندازه ۲ برابر کل اعتبارات ۲۸ سال گذشته است. عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس، از پروژه هاى بسیار مهم استان به گازرسانى، توسعه ظرفیت بار اسکله بندر چابهار از ۲ میلیون به ۶ میلیون و اتصال ریلى این بندر به شبکه ریلى کشور و اتصال راه آهن بم به زاهدان و افزایش ظرفیت واگن هاى عادى استان را از مهم ترین پروژه هاى مصوب سفرهاى استانى دانست. وى همچنین به اجرایى شدن تمامى مصوبات و توافقنامه هاى سفر هیأت دولت به سیستان و بلوچستان اشاره و آن را از افتخارات دولت نهم در راستاى شعارهاى محرومیت زدایى برشمرد. نماینده مردم زاهدان جوان گرایى و اعتماد به نیروهاى بومى استان ها را از موفقیت هاى دولت نهم خواند که ثمره شیرین آن در سیستان و بلوچستان مشاهده مى شود و در ادامه، گفت: مدیریت بومى استان با کار شبانه روزى و خستگى ناپذیر توانسته گامى رو به جلو در جهت توسعه و آبادانى کشور بردارد. وى همچنین خاطرنشان کرد: مردم از دولت مهرورز انتظار دارند با توجه به نرخ بالاى بیکارى در استان و تمایل نداشتن سرمایه گذاران براى سرمایه گذارى در این استان، شوراى توسعه شرق کشور را موظف کند نسبت به ایجاد واحدهاى صنعتى و تولیدى بزرگ اقدام کند و بعد از بهره بردارى، سهام آنها را به مردم واگذار کنند تا مشکل اشتغال در این استان حل شود.

نام:
ایمیل:
نظر: