صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۵  ، 
شناسه خبر : ۱۴۱۰۰۴

بصیرت:بی بی سی گزارش داد: نمایندگان کشورهای گروه ۱+۵ در سازمان ملل در نیویورک، پنجشنبه بعدازظهر برای ۳ ساعت در مورد اعمال دور چهارم تحریم ها علیه ایران گفت وگو کردند و قرار است این گفت وگوها را در آینده نزدیک ادامه دهند.نمایندگان چین و روسیه این گفت وگوها را سازنده و نماینده آمریکا آن را ارزشمند توصیف کرد.به گزارش خبرگزاری رویترز لی بائودانگ نماینده چین پس از این نشست به خبرنگاران گفت: این مذاکرات خیلی سازنده است. وی افزود: این گروه قصد دارد هفته جاری بار دیگر ملاقات کند.جزئیات این مذاکرات فاش نشده اما رویترز به نقل از دیپلمات ها گزارش می دهد که اعضای گروه هم چنان فاصله زیادی تا توافق بر سر تحریم های تازه علیه ایران دارند.چین پس از چند ماه مقاومت برای پیوستن به این گفت وگو توافق و بائودانگ تاکید کرد که به نظر این کشور تمرکز اصلی رویکرد ۲ مسیره (دیپلماسی و تحریم) در مقابل ایران، دیپلماسی است.
 

نام:
ایمیل:
نظر: