صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶  ، 
شناسه خبر : ۲۶۱۴۵۹

پایگاه بصیرت: به رسانه‌ها، سخنران‌ها و محافل خودی گفته شده که حمله به روحانی و دولت ایشان جایز نیست و نباید حاکمیت دوگانه و دوقطبی مخالف و موافق در کشور ایجاد شود‌. الآن عامه مردم خیال می‌کنند که رابطه با آمریکا حلال همه مشکلات است و حضرت آقا آمده‌اند و این فرض را به آزمون گذاشته‌اند و هر نتیجه‌ای که از این آزمون به‌دست آید، به نفع نظام خواهد بود و باختی در این زمینه وجود ندارد‌؛ اما مشروط بر اینکه ما فراموش نکنیم که کجا هستیم و چگونه باید این بازی را انجام دهیم‌. اگر در این مذاکرات موفق شدیم که چه بهتر، مشکلات کشور حل می‌شود و با اقتدار امتیاز می‌گیریم‌. اگر هم آمریکا و غربی‌ها زیر قول خود زدند، همان حرف‌های آقا ثابت می‌شود که آن‌ها قابل اعتماد نیستند و مذاکره را تنها برای مذاکره می‌خواهند نه حل مشکلات دو طرف‌. 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
در حین استفاده از اخبار ویژه و گزیده روزنامه ها در همان تاریخ ماه و سال که مطلب رو میخوندم یکبار اطلاعات وجود دارد و قابل استفاده اما بار دیگر پیام میدهد »داده ای جهت نمایش یافت نشد »
حالا بیا هی برو بیا بازم درست نمیشه آخه این چه وضعشه برادر اینم شد سایت آخه
نام:
ایمیل:
نظر: