صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰  ، 
شناسه خبر : ۲۶۶۳۵۴

 

بر اساس قرارداد صداوسیما با سازندگان فیلم کلاه قرمزی، برای هر دقیقه این فیلم صداوسیما باید دومیلیون و سیصد هزار تومان پرداخت می‌کرد؛ بخشی از این مبلغ به سازندگان فیلم پرداخت شد، سازندگان این مجموعه برای دریافت مابقی آن، تهدید کردند که بقیه فیلم را پخش نمی‌کنیم که سروصدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد. یکی از سازندگان در هلند زندگی می‌کند و دیگری در کانادا و تنها برای ساخت این فیلم به ایران سفر کردند. در رایزنی‌هایی که با آن‌ها شد، حتی تهدیدهایی هم صورت گرفت که این آخرین سالی خواهد بود که با شما قرارداد می‌بندیم؛ از این‌رو قبول کردند قیمت به اینجا برسد. همچنین گفتند هنرمندان و افراد مسئله‌داری هم که در این فیلم مورد استفاده قرار گرفته‌اند، مثل اصغر فرهادی، از فیلم حذف شود و مقداری هم تخفیف بدهند و قرار شد طلب خود را در دو مرحله دریافت ‌کنند که گفته می‌شوند دو میلیارد آن را تحویل گرفته‌اند و مابقی طلب را بعداً دریافت کنند. هفت قسمت این سریال، پخش نشده که بناست در مناسبت‌ها به نمایش در بیاید.

نام:
ایمیل:
نظر: