صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴  ، 
شناسه خبر : ۲۶۷۰۲۴

در تاریخ 14/12/92 اعضای کمیته فیلترینگ به فیلتر کردن شبکه وات‌ساپ رأی ‌دادند. نماینده وزارت اطلاعات هم در آنجا به فیلتر کردن این شبکه اجتماعی رأی مثبت ‌داد که دولت به محض اطلاع از رأی وی، او را برکنار ‌کرد و بعد به دادستانی اعتراض ‌کردند که این رأی‌گیری مخدوش است و نماینده دولت برکنار شده و ایشان سرخود این کار را کرده و نظر دولت در این زمینه مشخص بوده است. دادستانی پاسخ داد: امکان تجدیدنظر در رأی‌گیری وجود ندارد. قوه قضائیه به وزارت ارتباطات و شرکت زیرساخت، دستور داد آن را فیلتر کنند؛ ولی وزارت ارتباطات دستور را اجرا نکرد و در رسانه‌ها اینگونه انعکاس داشت که روحانی دستور متوقف کردن فیلتر وات‌ساپ را داده است. قوه قضائیه نیز اعلام کرد که این از اختیارات رئیس‌جمهور نیست و گفته می‌شود قوه قضائیه به عنوان مدعی‌العموم به این دلیل که مصوبه فیلترینگ را اجرایی نکرد، شکایت کرده و هم‌اکنون تحت تعقیب دستگاه قضایی قرار دارد.

نام:
ایمیل:
نظر: