صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷  ، 
شناسه خبر : ۲۷۴۷۵۲
پلیس مسلمانی که با نیت خدمت به جامعه اسلامی این لباس را بر تن کرده، با شنیدن این سخن با خود می‌اندیشد که اگر موظف به اجرای اسلام نیستم، پس چه کار می‌کنم؟!
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
saeed
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
رئیس جمهور کاملا حرف درستی زدند، ولی ای کاش پلیس به قانون عمل می کرد.
به اهواز بیایید تا ببینید چاقو کشان کیف قاپ چگونه آزادانه در خیابان ها گشت و گذار می کنند.
یادم هست یک بار حضرت آیت آلله آملی لاریجانی در کسوت ریاست قوه قضائیه فرمودند:
کسی که با سلاح سرد اقدام به زورگیری می کند، محارب است و حکم او اعدام است. و در این بین تفاوتی بین سلاح سرد و گرم وجود ندارد. البته این چیزی است که اگر اشتباه نکنم مصوب مجلس هم هست.
سرتون رو درد نیارم، باور کنید از شنیدن این خبر از زبان عالی ترین مقام قضایی در پوست خود گنجایش نمی کردم. ولی افسوس که در اهواز سارق زورگیر شناسنامه دار حکمش 3 ماه زندان است. باورتان می شود که نیروی انتضامی حتی اسم، عکس و آدرس این مخلان را در اختیار دارد و هر گاه جرمی انجام می دهند، اگر دستگیر شوند، سه ماه بعد دوباره آزاد می شوند؟
این حرفایی است که چند سال است رو دلم باد کرده و دارن منو خفه می کنند. گفتم بنویسم شاید مسئولی چیزی....
فارس عزیز، حالا ریش و قیچی دست شما، می خواین تأیید کنین، می خواین نکنین
hldv
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
خدالعنت کند منافقان امت اسلام راکه تفرقه می اندازند تاچندروزی حکومت کنند .
نام:
ایمیل:
نظر: