صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱  ، 
شناسه خبر : ۲۸۳۳۳۰
رئیس کمیته عالی انقلاب مردم یمن تأکید کرد: به یاری خداوند طی روزهای آینده همه غافلگیر خواهند شد، اگر خداوند بخواهد شاهد پیروزی‌های بزرگی خواهیم بود که باعث التیام دردهای ملت خواهد شد.
پایگاه بصیرت به نقل از مشرق:
محمد‌علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در گفت‌وگو با شبکه ماهواره‌ای الیمن به سؤالات مختلف درباره جنگ‌افروزی آل‌سعود علیه یمن و تحولات مرتبط با آن اشاره کرده است.
الحوثی از ایستادگی و مقاومت ملت یمن در برابر تجاوزات مستمر ائتلاف کشورهای متجاوز عرب به سرکردگی آل‌سعود و موفقیت‌های ارتش و کمیته‌های مردمی در جبهه‌های نبرد با اشغالگران سعودی، اماراتی، قطری، سودانی و مزدورانشان تمجید کرد.
وی افزود: نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی با ایستادگی حماسی خود تمام آنچه را در توان داشته‌اند به‌خاطر خداوند و میهن به‌کار گرفته‌اند و این ویژگی چشمگیری است که ما در این نیروها دیده‌ایم.
الحوثی از دستاوردهای امنیتی در زمینه مقابله با مزدوران تکفیری عربستان خبر داد و گفت: شمار زیادی از مزدوران تاکنون دستگیر شده‌اند.
وی افزود: در حال حاضر یک رویارویی واقعی و واضح در جبهه‌ها وجود دارد و کمیته  انقلاب از همان ابتدا، مقابله با این گروه‌های تکفیری را اعلام کرد. ما این گروه‌ها را بخشی از طرح ویرانگر و تخریبی کشورهای متجاوز قلمداد می‌کنیم، آنها بخشی از ابزارهای متجاوزان برای کشتار ملت یمن هستند.
وی در اشاره به حجم سنگین هجمه رسانه‌ای عربستان و دیگر کشورهای متجاوز به یمن و تلاش آنها برای شعله‌ور کردن آتش مناقشات قومی و نژادی و مذهبی در یمن همزمان با تجاوزات نظامی‌شان بر ضرورت مقابله فراگیر با این هجمه از طریق رسانه‌های مردمی حامی وحدت، استقلال و تمامیت ارضی و انقلاب یمن تأکید کرد.
الحوثی اظهار داشت: ما بر این باوریم که مزدوران در داخل بیشتر از آنکه دستاوردی کسب کنند، ناکام بوده و شکست خورده‌اند و متجاوزان با وجود تمام امکاناتی که به خدمت گرفته‌‌اند، ناکام بوده و شکست خورده‌اند، آنها جز طرح‌های ویرانگر و کشتار و تخریب زیرساخت‌ها چیز دیگری به ملت یمن نداده‌اند.
وی افزود: هیچ‌یک از قشرهای مردم یمن موافق این طرح‌های کشتار و ویرانگری و تجزیه‌طلبانه نیستند، به همین سبب ملت یمن از باب مسئولیت‌پذیری خود و آگاهی از پیامدهای این طرح‌ها به مخالفت با آن برخاسته‌اند.
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن تأکید کرد: شکست مفتضحانه متجاوزان روز به روز آشکارتر می‌شود و برای همه این حقیقت آشکار شده است که آنها در زمینه نظامی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی شکست خورده‌اند.
وی به تلاش‌های دشمنان ملت یمن و مزدورانشان برای شکست توافق‌نامه صلح و مشارکت در داخل اشاره کرد و  گفت: هدف آنها گفت‌وگو نیست، بلکه گفته‌اند به‌خاطر گفت‌وگو با ما خواهند جنگید، آنها باعث شکست گفت‌وگوها و طرح تفاهم شدند. به گفته الحوثی‌، جمال‌ بن‌‌ عمر (نماینده سابق دبیرکل سازمان ملل در امور یمن) شاهد کارشکنی طرف‌های مزدور سعودی بوده است.
الحوثی گفت: ما منصور هادی و اطرافیانش را عروسک‌هایی می‌دانیم که متجاوزان از آنها برای تخریب و نابودی یمن و آینده آن سوء‌استفاده می‌کنند، معنای بمباران تمام زیرساخت‌ها چیست؟ آنها خراب کردند، کشتند و آواره کردند.
الحوثی گفت: به یاری خداوند طی روزهای آینده همه غافلگیر خواهند شد، اگر خداوند بخواهد شاهد پیروزی‌های بزرگی خواهیم بود که باعث التیام دردهای ملت خواهد شد.
برچسب اخبار
نام:
ایمیل:
نظر: