صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴  ، 
شناسه خبر : ۲۹۴۹۲۳
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در پاسخ به این پرسش که «وضعیت وام‌های پرداخت شده بانک سرمایه چگونه است؟» اظهار داشت: اکنون ۳۲۸۵ میلیارد تومان از پول بانک سرمایه دست پنج نفر است. شهاب‌الدین غندالی در پاسخ به این پرسش که «آیا اسامی این افراد را اعلام می‌کنید؟»، خاطرنشان کرد: اسامی را نمی‌توانم به شما بگویم؛ اما اینها مربوط به دولتی‌ها نیست و خصوصی هستند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وضعیت حجاب و موسیقی‌های زیرزمینی را نگران‌کننده خواند و گفت: دغدغه مقام معظم رهبری بجاست و باید فضای سالم برای رشد ارزش‌ها ایجاد شود. علی جنتی درباره ولنگاری فرهنگی که موجب نگرانی رهبر معظم انقلاب شده است، اظهار داشت: آسیب‌های فرهنگی جدی است و نگرانی در این زمینه احساس می‌شود.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: اگر لایحه جدید انتخابات پس از تأیید دولت، به صورت جدی و با سرعت لازم در مجلس مراحل تصویب خود را بگذراند، احتمالاً به این دوره از انتخابات خواهد رسید. محمدحسین مقیمی درباره تصویب طرح استفساریه در مجلس و نظر وزارت کشور درباره آن اظهار داشت: وزارت کشور موافق این لایحه است.
عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت: استفاده ۲۰ میلیون کاربر ایرانی از تلگرام درست نیست و باید برای انحراف این تمرکز شبکه‌های اجتماعی داخلی ایجاد شوند. رمضانعلی سبحانی‌فر، خاطرنشان کرد: افزایش شبکه‌های اجتماعی داخلی موجب ایجاد رقابت و کیفیت بهتر خدمت‌رسانی اینترنتی خواهد شد.
پافشاری بر روی الزام ثبت سند مالکیت خودرو در دفترخانه‌ها، سبب شده است سالیانه نزدیک به هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پول از جیب مردم وارد چرخه ثبت سند نقل و انتقالات خودرو ‌شود.
کیمیا علیزاده، تکواندوکار ۱۸ ساله کشورمان، مدال برنز المپیک خود را به شهید گمنام ۱۸ ساله‌ای که در فدراسیون تکواندو آرام گرفته است، تقدیم کرد.
نام:
ایمیل:
نظر: