صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹  ، 
شناسه خبر : ۲۹۹۰۷۰
«طارق الهاشمی» معاون فراری نخست‌وزیر سابق عراق، که به اتهام دست داشتن در اقدامات و انفجارهای تروریستی و ترور برخی مسئولان عراقی در سپتامبر ۲۰۱۲ به اعدام محکوم شده بود، بازگشت به عراق را حق خود دانسته؛ اما اعلام کرده است آمادگی دارد که بار دیگر در دادگاه حاضر شود. او در مصاحبه با شبکه روداو کردستان عراق گفت: این دادگاه باید عادلانه باشد و در منطقه کردستان نیز برگزار شود.
جانشین فرمانده پایگاه شهید نوژه با اشاره به خیانت‌ شاپور بختیار به کشور، گفت: با پیروزی انقلاب قرارداد خرید ۷۰ هواپیمای اف ۱۴، ۱۶۰ فروند اف ۱۶ و ۷ فروند هواپیمای آواکس و سه رزم‌ناو که قرار بود به تجهیزات نظامی ارتش ایران افزوده شود، لغو شد و هزینه آن که ۹ میلیارد دلار بود و به دولت آمریکا پرداخت شده بود، در حساب آمریکا بلوکه شد.
سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت پس از دیدن شش فیلم در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر در سخنان کوتاهی گفت: نکته‌ای که اسباب تأسف است، اینکه تاکنون هر فیلمی را که دیده‌ام، در آن استعمال سیگار زیاد بوده است و افراد سیگاری حتی از بین پزشکان نیز بوده‌اند.
«احمد عسیری» مشاور وزارت دفاع عربستان سعودی و سخنگوی ائتلاف ضد یمن به سرکردگی عربستان در اظهاراتی ضد ایرانی و تکراری گفته است، کشورش از نظر استراتژیک کاملاً با آمریکا هماهنگ است و امید دارد که فشار بر ایران در سال جاری میلادی افزایش یابد.
پس از آمریکا، منابع خبری از احتمال ممانعت انگلستان از ورود اتباع هفت کشور مسلمان، از جمله ایران به خاک این کشور خبر می‌دهند. به گزارش «دیلی استار»، فرودگاه‌های انگلستان ممکن است محدودیت‌هایی را برای ورود اتباع هفت کشور مسلمان، از جمله ایران تدارک ببینند.
پاتریک پویان، مدیر ارشد اجرایی شرکت توتال گفت: با توجه به برنامه‌های دولت ترامپ، اگر تغییری در قرارداد گازی ما با ایران به وجود آید، ما مجبور به اطاعت هستیم؛ اما تاکنون به جلو حرکت کرده‌ایم.
صهیونیست‌ها با برپایی تظاهراتی در مرکز شهر تل‌آویو خواستار برکناری هر چه سریع‌تر نتانیاهو شدند. علت اصلی این تظاهرات پرونده‌های فساد نتانیاهو است که به تازگی جزئیات زیادی از آن منتشر شده است.

نام:
ایمیل:
نظر: