صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵  ، 
شناسه خبر : ۳۰۱۲۴۶
فتوای عجیب و بی‌فایده زین‌العابدین کامل، مبلغ سلفی وهابی این است که سگ‌های ولگرد به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ کشتن یک دسته از آنها جایز و بلامانع است و اما دسته دوم را نباید کُشت. او حکم می‌کند که کشتن سگ سیاه جایز است؛ زیرا شیطان است. همچنین سگ هار را می‌توان کشت؛ زیرا به دیگران آسیب می‌رساند؛ اما کشتن دیگر سگ‌ها جایز نیست.
اصغری مهرآبادی، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان از اسناد خزانه در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته که از این مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان در اختیار شرکت عمران پردیس و مابقی در اختیار دیگر شهرهای جدید برای تکمیل و افتتاح واحدهای مسکن مهر و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز قرار گرفته است.
دکتر رسول دیناروند، رئیس سازمان غذا و دارو با تأکید بر اینکه آمار قاچاق دارو و تجهیزات پزشکی در سال‌های اخیر کاهش داشته‌ است، گفت: زمانی که نیاز بازار تأمین نشود، قاچاق ایجاد می‌شود؛ اما در حال حاضر چنین شرایطی نداریم، چون در تولید دارو و واردات مشکلی وجود ندارد.
علی‌اصغر رمزی، رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات کشور با بیان الزامی شدن اظهار شناسه کالا در پیش فاکتور برای ثبت در سامانه ثبتارش و سامانه جامع تجارت گفت: این کار در جهت واردات سیگار انجام شده است و از ۳۱ اردیبهشت امسال به مرحله اجرا خواهد رسید.
سیلوی گولار، وزیر نیروهای مسلح فرانسه گفت: همه دوست داریم حالت اضطراری در کشور برداشته شود؛ اما برداشته شدن یا نشدن این حالت در کشور منوط به سطح تهدید است و البته هر گونه تصمیم در این‌باره را رئیس‌جمهوری خواهد گرفت.
پرویز پرستویی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار دو عکس از کهن‌سالانی که به سختی پای صندوق رأی آمده بودند، در صفحه خود در فضای مجازی از حسن روحانی، رئیس‌جمهور منتخب خواست آنها را فراموش نکند.
مقامات قضایی هشت استان و شهرستان مختلف کشور اعلام کردند، در روز برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراها ۲۵۱ نفر به دلیل تخلفات انتخاباتی مختلف دستگیر شدند.
مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی نوشت: اگر دولت بخواهد کسری هدفمندی یارانه‌ها را جبران کند، باید ۱۴ میلیون نفر از یارانه‌بگیران حذف شوند.
نام:
ایمیل:
نظر: