صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۸۵ - ۱۰:۲۷  ، 
شناسه خبر : ۳۱۱۵

"محمود احمدی نژاد" رییس جمهوری گفت که منظور از جشن بزرگ هسته‌ای "جشن تثبیت حق هسته‌ای ملت ایران" است.

 خبرنگاری از رییس جمهوری در مورد سخنان وی مبنی بر برگزار کردن جشن بزرگ هسته‌ای شدن کامل ایران تا پایان سال جاری سوال کرد.

احمدی نژاد در پاسخ گفت: منظور، جشن تثبیت حق هسته‌ای ملت ایران است و گرنه حالا حالاها باید مجتمع‌های تولید سوخت را ادامه دهیم، تا به چرخه سوخت یک نیروگاه برسیم.

وی تصریح کرد: تلاش برای اثبات حق هسته‌ای ایران، انرژی زیادی اکنون از دولت می‌برد.

رییس جمهوری امروز در ابتدای مصاحبه مطبوعاتی خود ابراز امیدواری کرد در سال جاری، جشن بزرگ هسته‌ای شدن کامل ایران را برپا کنیم.

نام:
ایمیل:
نظر: