صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰  ، 
شناسه خبر : ۳۱۲۵۵۳
علی فاضلی، رئیس اتاق اصناف ایران اظهار داشت: امروز بازاریان حرف‌هایی برای گفتن دارند، از وضعیت گله‌مند هستند و معتقدند باید برنامه‌ای برای حرکت در مسیر تعادل و رونق در دستور کار قرار گیرد؛ اما نکته اینجاست که هر حرفی در این شرایط مورد سوءاستفاده ضد انقلاب قرار می‌گیرد. وی در ادامه افزود: حرف‌های‌مان را از طریق 8300 اتحادیه صنفی و اتاق‌های اصناف به دولت انتقال می‌دهیم و هیچ بنایی برای اعتصاب و بستن بازار میان بازاریان وجود ندارد.
«ورنر فاسلابند» رئیس مؤسسه مطالعات امنیتی و اروپایی اتریش با اشاره به وضعیت غرب آسیا و انتقاد از سیاست‌های واشنگتن و ریاض گفته است: «در حال حاضر آمریکا با بن‌سلمان، ولی‌عهد عربستان همکاری می‌کند و همه کمک‌ها را هم به بن‌سلمان می‌رساند. در این وضعیت هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست؛ اما باید از جنگ و درگیری بیشتر در منطقه جلوگیری کنیم؛ زیرا ثبات در خاورمیانه بدون ایران امکان‌پذیر نخواهد بود.»
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایالات متحده آمریکا مذاکره‌کننده قابل اعتمادی نیست. آنها می‌گویند خواهان یک معاهده با ایران هستند؛ اما به تازگی اعلام کردند از تنها معاهده‌ای که با ما دارند [معاهده مودت] خارج می‌شوند؛ چرا که دیوان بین‌المللی دادگستری علیه‌شان حکم داده است. این موضوع به شما می‌فهماند درباره هر چه با این رئیس‌جمهور و دولت او مذاکره کنند، آنها به آن پایبند نخواهند بود.
رئيس جريان صدر در عراق از عادل عبدالمهدي، که مأمور به تشکيل کابينه شده است، خواست اداره وزارتخانه‌هاي کشور و دفاع و همه سمت‌هاي امنيتي حساس کشور را خود به دست بگيرد. مقتدی صدر در توئيتي اعلام کرد، اين سمت‌ها بايد در اختيار يک فن‌سالار مستقل باشد و باقي سمت‌ها بايد بر اساس ضوابط قانوني تقسيم شود.
عباس جعفری‌دولت‌آبادی، دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: ما از کانال‌ها و پایگاه‌های اینترنتی خواستیم به التهاب ارز دامن نزنند و همان‌طور که هفته گذشته چند مورد از این پایگاه‌ها را بسته و احضار کردیم، حتماً پس از این هم سراغ پایگاه‌ها و کانال‌هایی که به التهاب ارز دامن می‌زنند، خواهیم رفت.
رکورد قیمتی سبد نفتی اوپک در سال جاری میلادی شکسته شد و این نوع نفت به 84/09 دلار در هر بشکه رسید. این قیمت بالاترین رقم در بیش از  چهار سال گذشته به شمار می‌رود.
نام:
ایمیل:
نظر: