صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰  ، 
شناسه خبر : ۳۱۷۲۳۱

«فرهاد دژپسند» وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه‌ رتبه‌بندی بانک‌ها بر اساس میزان تحقق حاکمیت شرکتی و بانک‌داری دیجیتال از سوی معاونت امور بانکی وزارت اقتصاد در پایان سال‌جاری انجام خواهد شد، گفته است: با تحقق حاکمیت شرکتی به طور کامل مشخص می‌شود، مشکلات یک بانک، چقدر متأثر از عوامل برون‌سازمانی، مانند حجم بالای تسهیلات تکلیفی و چه مقدار ناشی از عوامل درون‌سازمانی مانند پایین بودن بهره‌وری و... است.

«عباس سلیمی‌نمین» گفت: به نظر من جبهه پایداری پایان یافته، حتی ارتباط‌شان هم با آقای مصباح کاهش پیدا کرده، بنابراین خیلی موقعیتی ندارد که بتواند بر این انتخابات تأثیری داشته باشد. وی افزود: حتی در قم که بین نیرو‌های اصولگرا و ارزشی رأی‌گیری شده، آقای زاکانی رأی اول را آورد، حال آنکه پیش از این برخی نیرو‌های وابسته به جبهه پایداری آنجا چنین موقعیتی داشتند.

«مهدی محبی» رئیس اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی با اشاره به ماجرای ورود چند هزار گوشی موبایل مسافری با اطلاعات پاسپورت افراد دیگر اظهار داشت: در حال حاضر، به دلیل مغایرت اطلاعات گوشی‌های مسافری وارد شده با پاسپورت و کد ملی استفاده شده برای ثبت در سامانه رجیستری، 30 هزار گوشی موبایل غیرفعال شدند.

«جمیل علیزاده شایق» دبیر انجمن تولیدکنندگان برنج گفت: طبق آمارها امسال تولید برنج از مرز ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تن گذشت و این امر می‌تواند در کاهش واردات این محصول نقش اثرگذاری داشته باشد. طبق برآوردها نیاز سالیانه برنج کشور سه میلیون تن است که سال گذشته بین 2/2 تا 2/3 میلیون تن آن از محل تولید و بقیه با واردات تأمین شد.

«محمدجواد ظریف» در زمینه ادعای آمریکا درباره نقش ایران در حمله به تأسیسات نفتی عربستان گفت: اگر قرار به اتهام‌زنی بر اساس نظریه توطئه باشد، می‌توان گفت صهیونیست‌ها و آمریکا این کار را کردند. با افزایش قیمت نفت، شرکت‌های نفتی آمریکایی سود بردند. اگر ایران این حمله را انجام داده بود، کل این تأسیسات نفتی عربستان نابود شده بود.

«سردار نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: ادعای اخیر «بهزاد نبوی» مبنی بر شناسایی دو جاسوس در دفتر من کذب است. سردار محمدرضا نقدی با بیان اینکه هجویات این فرد ارزش پاسخگویی ندارد، افزود: وی باید به زودی به دادگاه برود و جواب دروغ‌هایی را که مطرح کرده بدهد، چرا که مصداق بارز نشر اکاذیب برای تشویش اذهان عمومی است.

نام:
ایمیل:
نظر: