صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹  ، 
شناسه خبر : ۳۲۱۳۰۷
عضو کمیسیون تلفیق گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا قطعاً سهمیه ۶۰لیتری در ایام عید نوروز به خودروها اختصاص نمی‌یابد و این سهمیه در تابستان در کارت سوخت‌ خودروها شارژ می‌شود.
عباس پاپی‌زاده عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق درباره سهمیه ۶۰ لیتری بنزین کارت سوخت خودروها، اظهار داشت: در نشست آخر کمیسیون تلفیق مقرر شد سهمیه ۶۰ لیتر بنزین با نظر و تشخیص دولت در تابستان یا بهار به کارت سوخت خودرو‌ها اختصاص یابد.
وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه مسئولان ذی‌ربط مبنی بر عدم سفر هموطنان به استان‌های دیگر، قطعاً این سهمیه ۶۰ لیتری برای محدود کردن سفر‌ها در روز‌های تعطیل عید نوروز به خودرو‌ها اختصاص نخواهد یافت.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه تصریح کرد: سهمیه بنزین ۶۰ لیتری در ایام تابستان و پس از ریشه‌کن کردن ویروس کرونا و برداشته شدن محدودیت‌ها برای سفر‌های تابستانی به کارت سوخت خودرو‌ها اختصاص می‌یابد.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ گفته بود که در جلسه روز یکشنبه (۱۱ اسفند) کمیسیون، اعضا با افزایش سهمیه بنزین عید نوروز موافقت کردند که بر اساس این مصوبه، ۶۰ لیتر به سهمیه بنزین عید نوروز (فروردین ماه) اضافه می‌شود.
نام:
ایمیل:
نظر: