صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵  ، 
شناسه خبر : ۳۲۶۷۴۹
انتشارات فانوس دریایی در کشور کلمبیا کتاب «عمویم سلیمانی» که در بردارنده ۲۰ داستان از سردار شهید سلیمانی است را برای مخاطبانش ترجمه و منتشر می‌کند.

آنخلیتو ماریا روخاس، مدیر انتشارات فانوس دریایی در کشور کلمبیا در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره انتشار نخستین کتاب با موضوع سردار شهید سلیمانی در آمریکای لاتین اظهار داشت: نخستین کتاب با موضوع سردار سلیمانی به زبان اسپانیایی در آمریکای لاتین با ترجمه خانم مارتا گلزار از کشور مکزیک و ویراستاری اینجانب (آنخلیتو ماریا روخاس) منتشر خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه این کتاب در آمریکای لاتین با نام «عمویم سلیمانی» منتشر خواهد شد، توضیح داد: این اثر پیش از این از سوی انتشارات کتابک منتشر شده و اکنون انتشارات فانوس دریایی فرانسوی این کتاب را نیز در دستور کار قرار داده است.

روخاس اضافه کرد: کتاب «عمویم سلیمانی» در بردارنده ۲۰ داستان از سردار شهید سلیمانی است که برای رده سنی نوجوان در دست چاپ است.

وی گفت: نویسنده کتاب «عمویم سلیمانی» محمدعلی جابری است و تصویرگری آن را نیز میکائیل براتی عهده‌دار است. این کتاب قرار است ابتدا در کشور کلمبیا و پس از آن در دیگر کشورهای آمریکای لاتین منتشر شود.

نام:
ایمیل:
نظر: