صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹  ، 
شناسه خبر : ۳۳۷۹۸۸

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی خطاب به سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، از اقدام مقتدرانه و هوشمندانه پلیس در دستگیری قاطعانه و سریع سارقان صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه تهران قدردانی کرد.
متن پیام به این شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم»
برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری
فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران
با سلام و تحیات
اقدام مقتدرانه و هوشمندانه پلیس در دستگیری سریع و به موقع سارقان صندوق امانات بانک ملی، بیانگر ظرفیت ها، قابلیت‌ها و توانایی‌های حرفه‌ای و عملیاتی حوزه اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی کشور در برخورد با ناهنجاری‌ها و تولید کنندگان مخاطره و نگرانی در عرصه زندگی مردم و امنیت و آرامش روحی و روانی جامعه اسلامی است.
بی تردید سرعت عمل فرماندهی انتظامی در شناسایی و دستگیری عناصر اصلی این سرقت، برای قانون شکنان و متجاوزین به حریم مردم حاوی پیام‌های جدی و معنادار بوده و آنان را از ارتکاب اعمال مجرمانه بیمناک می‌سازد.
بر خود وظیفه می‌دانم از این اقدام افتخار آمیز و اعتمادافزا که نماد پلیس توانا و با کفایت و مظهر اقتدار و صلابت حافظان نظم و امنیت جامعه در برخورد با مجرمین و تبهکاران به شمار می‌رود، قدردانی و تشکر نمایم.
دوام توفیق و سربلندی جنابعالی و آحاد نیرو‌های شجاع، دلاور و خدوم فراجا در انجام ماموریت‌های خطیر محوله، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و فرامین و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.
سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح»

نام:
ایمیل:
نظر: