صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷  ، 
شناسه خبر : ۳۵۰۴۲۰
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از استقرار ماموران این پلیس در مرزهای اربعینی به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران خبر داد و گفت: توصیه می شود زائران ارز مورد نیاز را از شهر مبدا تهیه کنند.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در حاشیه بازدید از مرز شلمچه گفت‌: تلاش پلیس برای ارائه بهترین خدمات به عاشقان و زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است و تمامی رده‌ها و یگان‌های انتظامی دوشادوش یکدیگر در این مأموریت مشارکت دارند.

وی با اشاره به حضور مأموران پلیس امنیت اقتصادی در مرزهای مرتبط با اربعین، گفت: پلیس امنیت اقتصادی همانند تمامی رده‌ها با توجه به مأموریت و مسئولیتی که بر عهده‌اش گذاشته شده در مرزهایی که زوار تردد دارند، مستقر است و به امور مربوط به این حوزه رسیدگی می‌کنند. همچنین مأموران این پلیس در مورد مسائل مرتبط با مواکب‌هایی که از این مسیر عبور می‌کنند نیز مشارکت داشته و در مجموع یگان ویژه و مرزبانی در تلاشند تا بهترین خدمات را ارائه دهند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا همچنین به زائران توصیه کرد که برای تهیه ارز و هرگونه معامله، اقدامات خود را تا حد ممکن در شهرهای مبدا خود انجام دهند و در غیر این صورت نیز حتماً به دفاتر و مراکز مجاز مراجعه کرده و فریب افراد سودجو را نخورند.

نام:
ایمیل:
نظر: